Urenlighed x 2 {{forumTopicSubject}}
Hej Alle!
Jeg har 2 katte på henholdsvis 16 uger og 1 år og 3 måneder. Vores ældste kat har altid været urenlig, også selvom de på internatet havde beskrevet hendes renlighed. Den lille killing besørger sig også overalt i lejligheden, dog mest i nærheden af kattebakken.
Mig og min kæreste har forsøgt os med forskellige slags kattegrus, har både en åben og en lukket kattebakke. Vi er efterhånden helt tomme for ideer og de gode råd vi har fået er også sluppet op.
Nogle af jer der har forslag til hvordan vi kan gøre kattebakken til et mere interessant sted når kattene skal besørge?
Skal også lige nævne at vi holder dem rene, da vores ældste nogle gange benytter det, så fjerne vi afføring ca en times tid efter.
Håber nogle med samme erfaring eller bedre katteviden kan hjælpe os.
Mvh.
Sandra
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.456
P-piller kan hjælpe med det, men det vil jeg ikke anbefale, da det ikke er sundt for katten over længere tid..
Måske er katten stresset? Måske er den syg, og forbinder kattebakken med noget der gør ondt at tisse på?
I sidste ende vi jeg altid foreslå en neutralition, da det i de aller fleste tilfælde for katten til at holde op.. Men da det jo er levende dyr, er der ingen garantier.. :S
Søg eventuelt i forumet.. jeg ved at der har været en del emner om det
aug 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 5
jan 2006
Jeg tænker lidt at den bette 'lærer' af den store, og gør som han.. Eller at den ældste er stresset over den bette, men hvis han altid har strintet, så er det jo nok ikke det
Kender du et produkt der heder feliway?
aug 2009
jan 2006
http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=25088
Der er masser af link på det, hvis du googler det
aug 2009
Vi har idag investeret i feliway til kontakten, og vil se tiden an og lige skrive herinde om der er forbedringer eller ej..
jan 2006
Urenlighed x 2