Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sit..gi pote?
  • #1   13. maj 2009 Nøjagtig som du ville træne en hund. Godbider, tålmodighed og vejledning.

• #2   13. maj 2009 Jeg har lært min Kenzo a sitte ved a vise ham en godbid, og trykke ham let på numsen , mens man siger 'sit' , så burde han automatisk sætte sig os gå skal han have godbidden med det samme.. så ska du bar ha en hel masse tålmodighed, og blive ved med a "tvinge" ham til a sætte sig, til han gør det automatisk når du siger 'sit' smiley , sådan har jeg både gjort med Kenzo og min hund ..

• #3   13. maj 2009 Nemmere er det at trække godbiden bagover, så sætter de sig automatisk for at ku følge godbiden

• #5   13. maj 2009 tak alle sammen...det vil jeg prøve:)

• #7   24. maj 2009 Tjah, man skal bare somehow få den rigtige adfærd, og belønne den -voila et trick er lært xD Nemmere sagt end gjort smiley Katten er sin egen xD

• #8   27. maj 2009 hejsa alle sammen, min kat er begyndt at sidde men NEJ hvor er hun stædig,.men det tager jo osse tid såen noget:)

• #9   29. maj 2009 altså du kan også bruge en klikker , det gør træningen lettere og hurtigere synes jeg selv smiley

- min kat lærte "op" ved hjælp a klikkertræning, og det gik hurtigt ...

gi pote - ved jeg ikke hvordan man gør , eller jo det er noget emd man skal have godbidden i hånden , og så når det lyfter poten for a "få det ud" eller rører hånden med poten , skal man klkikke og sådan forstsætte .. men det gider han ikke, han sætter ikke poten op på min hånd ..

- Min lærte a sitte , ved a føre godbidden op og "om bag hovedet" indtil hans bagdel rørte gulvet. smiley

Spørg endelig hvis der er mere, så vil jeg se om jeg ka svare på det smiley

• #10   7. okt 2009 Prøv evt at læse bogen "træn din kat". Den gennemgår en masse forskellige øvelser ret nøjagtigt hvilket var godt for mig der intet vidste om noget som helst da jeg gik igang smiley

Kommentér på:
sit..gi pote?

Annonce