{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bider.... :/
  • #1   23. sep 2008 luk den ind i et andet rum, mens i sover, det kan være du ligger og vipper med fingeren i søvne

• #2   23. sep 2008 Hej tine Marie .
    Han vil ikke du skal sove, og driller dig.

Du kunne prøve at når han sover og vække ham og så lege med ham og se om det ikke ændre på hans vaner
    Knus fra mig

• #3   23. sep 2008 Sjovt nok, så har jeg aldrig i min 23 år som opdrætter haft katte/killinger som hang i fingre/tæer når jeg sov....

Og det er nok fordi, at de altid har haft bedre ting at slås mod en mine sure fingre/tæer - nemlig andre på samme alder....hehe

Det hedder "play-fighting" og noget ungkatte bare gør. De skal lære signaler, og de skal lære hvornår nok er NOK.

Få en legekammerat (det bedste) eller skrig højt med lys stemme, når han hænger fast.

Med 1 killing ville jeg ALDRIG lukke til soveværelset. Det er da en straf uden lige (straf - noget man intet kan gøre mod)

• #4   23. sep 2008 *^*Laila*^* Perlemor med sine piger & Bimse*^* - katte har altså brug for deres sævn og skal ikke vækkes i tide og utide :S

Anne R - Rottweiler er ikke blevet mindre social af at sove selv da han var killing.. Han gad ikke sove i soveværelset, og stod og pev hele natten indtil jeg lukkede ham ud, det holdt ikke op da jeg flyttede 1. gang, men 2. gang, og først nu som 2 årige gider han sove i soveværelset, og ja han er en utrolig social kat..

• #5   24. sep 2008 Hej T.J. :o)

Ja det ved jeg godt, men katte sover nu meget.. Og det var for og gøre det på en pæner måde og ikke straffe ham.. Ellers må man sige fra på andre måde..
    Jeg har selv gjort det ved den en af mine hun legede med vores tæer om natten, og hun holdt op med det da jeg aktiverede hende på andre tidpunkter.. Mvh

Kommentér på:
bider.... :/

Annonce