Andre forumemner med "Kat"
Kat
Min kat har fem farver det siger folk at det kan hun ikk have Men det har hun altså
Min kat har fem farver det siger folk at det kan hun ikk have Men det har hun altså
Skrevet af: Dorthe H - 4. aug 2021
Kat
Som nogen ved hentede jeg tulle i fredags fra dyrlægen og de sagde alt var gået godt med hende. Jeg har så holdt øje med hendes operationssår og det er begyndt at væske lidt. Syntes i jeg skal ringe ...
Som nogen ved hentede jeg tulle i fredags fra dyrlægen og de sagde alt var gået godt med hende. Jeg har så holdt øje med hendes operationssår og det er begyndt at væske lidt. Syntes i jeg skal ringe ...
Skrevet af: Pernille Og Rasmus K - 24. nov 2019
Kat
Hei. Er der nogen forklaring på hvorfor katte mister hår ? Er det fordi de slikker sig for meget det samme sted? Har lige opdaget det på min hankat.
Hei. Er der nogen forklaring på hvorfor katte mister hår ? Er det fordi de slikker sig for meget det samme sted? Har lige opdaget det på min hankat.
Skrevet af: Pernille Og Rasmus K - 22. dec 2017
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
- 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
- Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
- Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
- Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
- Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
jul 2015
Følger: 30 Følgere: 310 Katte: 5 Emner: 88 Svar: 995
apr 2018
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
apr 2018
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
maj 2006
Følger: 24 Følgere: 275 Katte: 17 Annoncer: 1 Emner: 23 Svar: 372
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Så var jeg dig så ville jeg skynde mig at bestille tid hos dyrlægen til neutralisering hurtigst muligt efter endt løbetid, du risikere kun at det bliver en dårlig vane..
Det skal selvfølgelig også siges at du er nød til at rengøre sofaen grundigt efter hun har tisset i den, for hvis den lugter af urin, ja så tror katten at det er legalt at tisse der.
Du må ikke rengøre med klorin eller Ajax, da det har en snert af ammoniak lugt som tiltrækker katte og invitere dem til at tisse der.
Du skal helst rengøre grundigt med urinen off, R10 eller rodalon, men ved rodalon skal du passe på, for det er vigtigt for katte så der skal du sikre dig at det kan skylles grundigt efter rengøring, og det er nok lidt svært!et med en sofa, så jeg vil anbefale en af de 2 andre.
mar 2018
Følger: 9 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 2
Kat