Bruger toilettet {{forumTopicSubject}}
Jeg er så heldig at have en kat der indtil videre har vist sig at kunne lære (næsten) alt.
hvilket gør at jeg ikke har en kattebakke fordi jeg har lært min kat at gå på toilettet istedet, det var nemt og gik hurtigt og fungere super hvis man bare minder gæster om ikke at slå brættet ned over
Min spørgsmål er så, hvis jeg tilføjer en voksen kat til familien, er det så muligt at lære den nye kat det samme?
det skal siges at min kat var ca. et år da jeg lærte hamdet, så han har brugt kattebakke indtil da, det tog en par uger fra vi startede til at han brugte det uden problemer.
Jeg vil ikke give mig så selv så meget credit at jeg tror jeg er den bedste træner nok mere heldig at have en kat der er utrolig lærenem
Men er der andre der har lært sine katte at gå på toilettet? og var det ligeså nemt?
sep 2016
Følger: 5 Følgere: 227 Katte: 6 Emner: 14 Svar: 124
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Så du må indstille dig på, at acceptere noget nyt.
Det er kattens natur at skrabe til, derfor ville jeg personligt aldrig, byde dem andet.
jun 2017
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
og en kat kan sagtens skrabe til selv om den går på toilettet. det er ikke kattebakken der gør tricket, men det at man skjuler lorten, hvilket fungere fint når den forsvinder i toilettet, hvis der ikke er grus eller kattebakke vil de fleste katte bare skrabe på gulvet ved siden af.
men hvis jeg ikke har en kattebakke og vender den nye kat direkte til til toilettet så kan den gamle ikke bruge kattebakke igen og jeg giver derfor heller ikke den nye kat flere valg. men spørgsmålet er så om andre voksne katte er lærenemme nok?
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Jeg kan godt se det nuttede i, at din kat sidder på toilettet som vi andre, men der er et scenarie der altid popper op:
Hvad nu hvis du får "Roskildesyge" og kaster op i et væk? Jeg kan se det levende for mig at jeg kommer stormende ud til toilettet hvor min voldsomme kvalme bliver mødt af en kat der sidder og trykker :D
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 65 Svar: 1.075
Bruger toilettet