En sikker sele? {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
Min kat Magnus er indekat, men jeg går sommetider tur med ham ude i haven. Jeg har 2 seler som han får på når han kommer ud, men en dag slap han ud af selerne og var så bange for han ville løbe ud på den store vej, jeg fik ham heldigvis indenfor igen, men nu er jeg bange for at han skal slippe ud igen.
- Har i nogle forslag til en sele som han ikke kan slippe ud af? Jeg vil så gerne han kommer udenfor, da han keder sig oppe i lejligheden
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Men ellers de seler til små hunde hvor der også går en snor mellem forbenene burde være ret sikre, da de er vanskeligere at sno sig ud af.
Men alfa Omega er at selen sidder godt tæt på kattens krop og ikke for løst.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Det er dig som skal følge katten, og er der et sted den ikke må gå hen, så korter du snoren så det er katten som strammer den, og går den en anden vej hvor den må gå, så løsner du snoren i en fart.
Seler til små hunde, er dem som jeg syntes er bedst, og sporline frem for flexiline.
Du skal altid være forberedt på, at katte kan gå i panik, de 2 katte jeg gik tur med, havde jeg lært at lægge sig ind til siden og gemme sig i græs eller buske.
Husk at hvis den trækker i panik, så følg med ( bare det ikke er en vej) og sørg for det er fremad den trækker i selen, for så snart den bagger, er du på den, for den kan komme ud af selen
nov 2015
Følger: 17 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 2
Han har to seler på som i kan se på billedet, den ene går i mellem benene.
Men vil prøve og stramme dem noget mere og så vil det nok hjælpe en del
Tusinde tak for jeres svar
nov 2015
Følger: 17 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 2
Kan du tage et billede af den sele du bruger?
jan 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 62
En sikker sele?