599 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Tisseri...i vasketøjet Tisseri...i vasketøjet

Hejsa
Jeg har to katte i min lejlighed, de er både inde og ude, men jeg lader dem ikke være ude når jeg ikke er hjemme til at holde øje med dem smiley
De har det rigtig godt og trivedes ellers fint, (iflg min dyrlæge!)...de er begge dygtige til at bruge bakken...og der har aldrig været nogen uheld ved siden af bakken, indtil for nylig...
Kirara er den yngste og han laver ALDRIG ballade, han er SÅ velopdragen...og har hele tiden været renlig!!!
Hikari, som er en måned ældre, laver ballede HELE tiden, han hopper op og vil tage mad fra bordet, han vandrer rundt på hylder og skubber ting ned, men han har dog hele tiden været renlig, her hos mig! JEg fik Hikari fra en som ik ku have ham for alle hans unoder, og fordi han ikke brugte bakken, men han har ellers KUN brugt bakken her..indtil i forgårs, hvor han, som altid, fulgte med mig ud på badeværelset..ligepludselig hoppede han op i min snavsetøjskurv, og satte sig til at TISSE!
NEJ hvor blev jeg sur....det fatter katten jo nød af, så han sad jo bare og stirrede dumt...
nu er så mit spørgsmål: HVORFOR BEGYNDER HAN PÅ DET? sådan helt ligepludselig?????
han har ikke gjort det siden, men jeg er nervøs for min seng...
Hvad kan man gøre for at vænne ham af med den slags? jeg håber da ik han gør det igen, men hvad nu hvis??
mvh
Liuwina

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tisseri...i vasketøjet
  • Susan T
    Susan T Tilmeldt:
    jan 2005

Følger: 1 Katte: 3 Svar: 2
    #2   3. jan 2005 Jeg har også haft et lign. problem med min gamle kat. Når jeg gik på toilet satte han sig i håndvasken og tissede... Men heldigvis også kun der og egentlig var det jo meget smart.... Bare ikke lige hvis det er som din i vasketøjet...

• #3   8. jan 2005 jeg har 1 hun kattekilling på 3 mdr. der lige er begyndt på det... det gør det både i vasketøj og i sengen.
    nogen foreslag, jeg aner ikke hva man kan gøre ved det..?

Kommentér på:
Tisseri...i vasketøjet

Annonce