Tisseri...i vasketøjet Tisseri...i vasketøjet
Hejsa
Jeg har to katte i min lejlighed, de er både inde og ude, men jeg lader dem ikke være ude når jeg ikke er hjemme til at holde øje med dem
De har det rigtig godt og trivedes ellers fint, (iflg min dyrlæge!)...de er begge dygtige til at bruge bakken...og der har aldrig været nogen uheld ved siden af bakken, indtil for nylig...
Kirara er den yngste og han laver ALDRIG ballade, han er SÅ velopdragen...og har hele tiden været renlig!!!
Hikari, som er en måned ældre, laver ballede HELE tiden, han hopper op og vil tage mad fra bordet, han vandrer rundt på hylder og skubber ting ned, men han har dog hele tiden været renlig, her hos mig! JEg fik Hikari fra en som ik ku have ham for alle hans unoder, og fordi han ikke brugte bakken, men han har ellers KUN brugt bakken her..indtil i forgårs, hvor han, som altid, fulgte med mig ud på badeværelset..ligepludselig hoppede han op i min snavsetøjskurv, og satte sig til at TISSE!
NEJ hvor blev jeg sur....det fatter katten jo nød af, så han sad jo bare og stirrede dumt...
nu er så mit spørgsmål: HVORFOR BEGYNDER HAN PÅ DET? sådan helt ligepludselig?????
han har ikke gjort det siden, men jeg er nervøs for min seng...
Hvad kan man gøre for at vænne ham af med den slags? jeg håber da ik han gør det igen, men hvad nu hvis??
mvh
Liuwina
jan 2005
Følger: 1 Katte: 3 Svar: 2
dec 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 5
nogen foreslag, jeg aner ikke hva man kan gøre ved det..?
Tisseri...i vasketøjet