707 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

afvæning af morgenvækning.. afvæning af morgenvækning..

Ville lige høre om der er nogle der har GODE erfaringer med at vænne ens kat af med at vække en tidligt om morgenen.. Har prøvet at lade som ingenting- hvilket er umuligt med en rå kattetunge på øjenlåget eller knurhår der killer.. Samt at smide ham ud af sengen.. Gode råd søges:-)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  afvæning af morgenvækning..
  • #1   24. maj 2006 Desværre ingen råd herfra smiley Jeg har selv haft problemet i næsten 9 år, og har opgivet o.O
    Heldigvis er soffi blevet ældre jo , og sover defor længer ! Så nu er det kun i weekende jeg blir' vækket kl 7 - halv 8 :o)

• #2   24. maj 2006 Jeg hopper med på den med gode råd.. Ally er begyndt at stå op kl 3.30 og det er lige tidlig nok til mig..

• #3   24. maj 2006 Ehmn, jeg lukker døren til mit soveværelse... Så blev det problem fikset.... smiley

• #4   24. maj 2006 Ok..
    3.30 kan vi heldigvis ikke være med på..:-)

• #5   24. maj 2006 heller ingen gode råd herfra, men følger grundigt med i denne tråd, men man vænner sig til det efterhånden. har levet med en daffy i snart 10 år og han har indtil for 8 år siden været en rigtig vækkemis, han brugte at vader op på min brystkasse og så lægge hovedet helt ind mod mit og så jamre himmelhøjt,
    trixie hopper og vader bare rundt i sengen osv indtil man vågner

• #6   24. maj 2006 Døren dur ikke- så står han sgu bare og kradser på den..hvilket også generer skønhedssøvnen-hihi..
    Vil prøve vandforstøveren..
    Christina J- måtte grine af dit indslag- skal indrømme at oliver også gerne vil dele hovedpude- hvilket jo egentlig os er hyggeligt..
    Coonstaff- var det også med forstøver du lærte dem ikke at sove i sengen?
    Mange tak for de gode råd!!

• #7   24. maj 2006 Ja- min kæreste er han stoppet med at slikke i hovedet- nøjes med at vade henover hovedet på ham..Men kæresten er vist os mere konsekvent end mig..typisk

• #8   24. maj 2006 Har nærmest egentlig ikke muligheden for at lukke dem ud- da jeg bor i en 1´er, samtidig er de to ikke smadder gode venner- så det ville nærmest være synd.. Men prøver forstøveren- men kan han så egentlig godt finde ud af om han overhovedet må være i sengen, eller fatter han selv hvor "problemet" er?

• #9   24. maj 2006 Hehe- ih det går nogle gange super hurtigt herinde.. ja- nogle morgener synes jeg egentlig os det er hyggeligt - og pjattet- men kan også blive beæret over han gider bruge så meget energi for at få mig op.. Men det sjove er nærsten at når man så er oppe- så er han da pi... ligeglad med det.. så laver alverdens andre ting.. Så han er lidt en provo fyr*SS*

• #10   24. maj 2006 Mine katte ved heldigvis når lyset er slukket og der er mørkt så skal der være ro :-)))

• #11   24. maj 2006 Har et gulv til loft kattetræ- men på et tidspunkt fjernede vi den øverste del- da de aldrig gik derop, men vil da prøve at sætte den på igen.. Står op ad vinduet, synes den er en smule ustabil, så vil helst have den op mod noget..

Det lyder meget populært det Ferliway, så det var da en god ide at prøve..Oliver bliver jo nok ikke roligere de næste par år*G* heldigvis..

• #12   24. maj 2006 ja- så godt nogle nye hvor der var ekstra legeting på- forsøgte også at finde en gør-det-selv løsning..men..

Må lige hive fat i kæresten imorgen, så må han lige træde til med assistance i gør-det-selv..hehe
    Nu har vi lige fangeleg:-)
    Tusind tak for hjælpen!!

• #13   20. sep 2006 Vores Misskommer også og kalder når hun synes vi har sovet længe nok og synes der skal mad i skålen. Hun er jo vant til at få mad når vi står op på hverdagene, så hun mener selvfølgelig vi skal stå op på samme tid i weekenderne.
    Her er det ikke en mulighed bare at lukke døren til soveværelset, for man skal igennem for at komme ud på badeværelset hvor bakken står...
    Vi har forsøgt nogle gange at lege meget med hende lige inden vi går i seng, for på den måde at gøre hende lidt mere træt.
    Nogle gange virker det, andre gange vågner hun ligeså tidligt som til hverdag.
    Heldigvis er hun for det meste tilfreds bare der bliver hældt mad op, så kan vi selv sove lidt længere bagefter smiley

• #14   20. sep 2006 Hejsa.. Så lige denne tråd var oppe igen.. Der mangler en del gode indlæg..
    Men kan sige at vandpistolen hjælper.. Løfter den bare- når jeg ikke gider ham mere..

• #15   15. jun 2007 Dejligt at se at jeg ikke er den eneste der må op (endda 2 gange) om natten smiley Kattene miaver højt og hvis det ikke hjælper har jeg den ene oppe i hovedet. Den anden dag vækkede hun mig ved at bide mig i kinden - altså ikke for at være ondskabsfuld, men for at sige, at nu var de altså sultne.Har ikke sovet igennem en eneste gang siden vi fik den første kat for 3 md. siden..
    Men det hjælper vist når de bliver ældre - sådan var det med mine forældres kat.

Kommentér på:
afvæning af morgenvækning..

Annonce