492 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

bade træning (øhh) bade træning (øhh)

Ja, nu er det jo fordi min Røskva på et elelr andet tidspunkt jo ikke kan undgå at komme i bad, og så tænke jeg der er nogen der har nogen gode råd de kan dele med mig mht. den blideste måde at vænne sådan en lille mis til at komme i bad?

Og om I evt kan komme med nogle råd mht Oliver, hvis forhenværende ejer når han skulle bades bare jagtede ham rundt med bruseren. Jeg forbereder alt inden jeg tager ham ud på badeværelset og han har efterhånden lært at stå pænt stille, men han miaver så man tror jeg mishandler ham..

Nogen råd, anyone?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bade træning (øhh)
  • #1   29. apr 2006 Hej Cemile,
    Når du skal bade dine dejlige misser er det vigtigt at de følger sig så trykke så mugligt. Derfor gør jeg alt klar på forhånd- shampoo, håndklæde, hårtørrer etc. Så tager jeg dem lige så stille med ind på badeværelset og tænder for brugseren så katten kan hører lyden af brugseren før den skal under den- det er mange gange lyden der gør dem bange. Så når vandet er varnt-katte kan lig vand temp. ligesom os, brugser jeg forsiktigt katten mens jeg snakker berogligen til ham- og jeg vasker ikke hans ansigt. Når jeg er færdig tørrer jeg ham enten med kun et håndklæde eller også med hårtørreren- det kommer and på om det er til show, og så får han lidt tun sådan han ikke syndes at det hele var så skidt.
    Håber det kan bruges og held og lykke.

• #2   29. apr 2006 Vandet skal være lidt varmere end vi ville vælge det, da kattene har en højere kropstemperatur end mennesker, og de må IKKE fryse.
    Husk at der ikke skal være fuld fart på vandstyrken, og at du skal holde bruseren helt tæt ind til kattens krop, for at få al sæben ud, og for ikke at sprøjte den i hovedet.
    Katten må ikke få vand og sæbe i ører, øjne eller mund.
    Snak beroligende, og fortæl den hvor god, stor og dyyygtig en misser den er. Ikke noget med at ynke, men bare snakke beroligende og sødt.

Held og lykke med det

• #3   29. apr 2006 Tak for de gode råd.. Men det er nemlig det jeg gør i forvejen smiley oliver lyder bare så ynkelig, så jeg tænkte om jeg gjorde noget galt...

mht Røskva vil jeg bare ikke give hende en skræk for at komme i bad...

• #4   27. jan 2007 Første gang vi tog Rachel med i bad var hun med mig i bad, hvor jeg holdt hende tæt ind til mig, så hun følte sig tryg og fik en fornemmelse af at vand ikke er farligt for nogen af os...

Så det er vores trick

Kommentér på:
bade træning (øhh)

Annonce