1.889 visninger
|
Oprettet:
hjælp min kat er destruktiv river alt ned fra væggene {{forumTopicSubject}}
jeg har en kat på snart et år og hun river alt ned fra væggene og har prøvet alt .. sprøjtet vand efter hende lavet lyde sagt nej og alligevel bliver hun ved 2 min efter. den anden kat jeg har en anden kat som er vel opdraget og hun er 2 år. den på et år har lidt meget vild kat i sig ved ikke om det kan være år sagen til hendes destruktive færden??
okt 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
apr 2013
Følger: 15 Følgere: 26 Katte: 2 Emner: 36 Svar: 576
Hvad har du prøvet hidtil?
Det kunne være super hvis denne tråd endte med at indeholde xxx forslag til dem (os) i din situation. Jeg har nu to gange snuppet min 1-årige i at kradse i tapetet i gangen... Og det er ikke fordi hun ikke ved at man skal bruge kradsetræet...(nok nærmere fordi hun vil ud, og jeg lige vil op først).
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Du havde et indlæg med nogle af de samme problemer sidste år, men du svarede dengang ikke helt på uddybende spørgsmål.
Hvis du stadig sprøjter med vand eller bruger anden straf vil jeg igen fraråde det! Det kan stresse katten, og som du selv har opdaget, hjælper det jo heller ikke.
Og hvis hun stadig ikke har fri adgang til foder, vil jeg anbefale dig at hun får det.
Er hun forresten renlig nu?
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Nu har du problemer med en ny kat på snart 1 år...
Den nye kat du har fået lever den som indekat?? Er den født som indekat, eller har den prøvet udelivet?? Er den neutraliseret? Hvilke aktiverings muligheder har de?? Har de gulv til loft kradsetræer, har de mulighed for at komme op i højden??
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Heidi **Nu har du problemer med en ny kat på snart 1 år...**
Aha. Jeg havde ikke lige sanset, at det var en ny kat, der var tale om.
hjælp min kat er destruktiv river alt ned fra væggene