{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstilling af kuld
  • #1   2. jan 2012 Jeg var afsted med opdrætter hvor hun fik bedømt kuldet, sådan som jeg har forstået det bedømmer de kuldet som en helhed, og på hvor ens de er vist nok.

De kommer op i mod de kuld killinger der er i den gruppe de høre til og så får du afvide med det samme om dit kuld bliver bis kuld, og så til sidst kommer man op på scenen og for sin præmie. ( mener det var sådan det blev gjort)

Og så fik hun så bedømt sin kommende Avls pige for sig selv også.

Der ligger en udstilling i slutningen af marts, i Fredericia. Det er ved jyrak, ved ikke om der er nogle af de andre klubber der afholder noget i februar.

Nu er jeg ikke en erfaren udstiller endnu så det kan være der er nogle mere erfarne udstiller der kan forklare bedre end jeg, og hvis jeg ikke lige har fået det helt rigtig.

• #2   2. jan 2012 For at vide om det er muligt for dig at stille kuld på en udstilling skal du oplyse den præcise fødselsdato for de må kun stilles som kuld når de er mellem 3 og 4 mdr. gamle.

Når der skrives mdr. så menes det bogstaveligt, så 12 uger går ikke. Er dit kuld født den 28. januar så fylder de 3 måneder den 28. april.

Når man stiller med kuld så skal man mindst have 3 killinger op til bedømmelsen. De fleste nøjes så med at tage de 3 mest ens killinger op til bedømmelsen, da det er det der bliver lagt mest vægt på ved kuld bedømmelse og på den måde øger man sit kulds mulighed for at vinde.

• #3   2. jan 2012 HMM ens killinger ??? Hvad menes der farve eller bygning eller ?

• #4   2. jan 2012 Typemæssigt.

• #5   2. jan 2012 Der er i øvrigt en udstilling den 10. marts i Rødovre, men du skal være opmærksom på at det er en speciel udstilling hvor 3 klubber har slået sig sammen. Man kan opnå 3 certifikater til sin kat på én dag og der vil også blive afholdt 3 gange Best Ins Show. Derfor forventer de at udstillingen først slutter kl. 22.00 og det er en lang dag.

Kommentér på:
Udstilling af kuld

Annonce