{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

Udstilling- Struer d. 01/02 april 2006 {{forumTopicSubject}}

Hej alle.. smiley

Er der nogen af jer, som skal til udstillingen i Struer d. 01 + 02 april 2006??

Jeg skal begge dage med DIVA, kommer liiiiige hjem fra Gran Canaria sent fredag aften, så jeg når kun lige at få Diva i bad, "pyntet" og pakket, inden vi faktisk skal afsted igen smiley
Men jeg ved, det bliver hyggeligt, men lærer så mange at kende, for hver gang.

Min storebror og kæresten skal med for første gang med deres NFO Chanel om søndagen, det bliver rigtig spændende.

Andre der skal med, det er jo altid sjovt, at mødes med folkene bag teksterne smiley

Rigtig dejlig tirsdag til alle.

/ Lykke :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstilling- Struer d. 01/02 april 2006
  • #1   14. mar 2006 Jeg skal afsted med min maine coon dreng for færste gang.. Ikaros.. Det biver spændende og se om ham overhovedet gider være med til det..

• #2   14. mar 2006 Åhhh.. Han er også bare DEJLIG..
    Så det forstår jeg godt.

Han ser da ellers ud til at "hænge" flot,
    på de billeder du har taget :0)

Det er jeg sikker på, at det nok skal gå.

Skal du i åben klasse og hvilken gruppe?
    Hvor kommer du egentlig fra i midtjylland?
    Du siger bare til, hvis du har spørgsmål, vil mødes eller andet - så er jeg helt med på den smiley

Okay?? ;o)

Krammer til Ikaros.

• #3   14. mar 2006 Jaaa.. Det sys jeg bare er en RIGTIG god ide smiley

Skriver du, hvad du finder ud af?? ;o)

• #4   14. mar 2006 1000 tak for de rosende ord om Ikaros..

Jeg skal udstille i kategori 11 - ungdyr
    Jeg ved ikke om det er det du mener? Som skrevet før så er det første gang jeg skal prøve og ved ikke noget om det overhovedet..

Jeg kommer fra Viborg, bor lige i gågaden..

Hvilken dag skal du udstille? Jeg skal lørdag..

• #5   14. mar 2006 Jaah Nan, det synes jeg du skal.. Det ville være rigtig hyggeligt..

• #6   14. mar 2006 Camilla og Nan: Jeg er der, som skrevet - BEGGE dage. smiley
    Dvs. fra kl. 08.00 - 18.00 smiley

Camilla:
    Ja, velbekomme da.. de er velfortjente.. :o)
    Det var det jeg mente - ungdyr gr. 11.
    DIVA skal jo så for første gang være i champion gr. 8.
    - det bliver spændende, men det er SVÆRT!
    Og hun har jo ingen vinterpels, fordi hun istedet putter hos mig, men det er også det værd smiley

Jeg er sikker på, at det vil gå Ikaros rigtig godt.

Jeg ved rigtig meget om udstilling, så du skriver endelig bare, hvis du har nogle spørgsmål, så hjælper jeg hellere end gerne. Vi må lige finde hinanden lørdag, så kan jeg hjælpe dig lidt ;o)

Jeg kommer fra Herning - også lige i smørklatten ( gågaden ) - hyggeligt smiley

Nan:
    Publikum er vist fra 10-17 eller lign.

Det kunne være rigtig godt, hvis du/I kom smiley

• #7   14. mar 2006 Jeg er der lørdag.. Fra tidlig morgen til det slutter..
    Skal du udstille R2D2 og Cirkeline på lørdag?

• #8   14. mar 2006 Jeg kommer med Gizmo begge dage, så hold jer endelig ikke tilbage men kom og få en snak - både Gizmo og mig er meeeeget venlige mod katteelskere.

• #9   14. mar 2006 hej alle,
    jeg kommer også med Fergus så det glæder jeg mig til. jeg har vist nok hilst på Gizmo en gang før så det bliver godt at se ham igen. knus

• #10   14. mar 2006 Vi kommer med 6 Tyrkiske Vaner da der er special show for Tyrkisk Van & Angora, nu må i huske at kigge forbi alle de flotte misser. Der kommer omkring 30 Tyrkere, det er helt vildt da der ikke er flere end 200 katte i Danmark.

• #11   14. mar 2006 Lise B:

Det lyder til at blive et godt specialshow, det glæder jeg mig til at se.

Og jeg kunne forestille mig at der kommer en del Tyrkere fra Østjylland, jeg kender da i hvert fald to hold opdrættere fra vores studiekreds i Randers og jeg er helt sikker på at de kommer.

• #12   14. mar 2006 Det lyder da rigtig godt, at der kommer så mange..

Spændende om vi får mulighed for at møde alle.

Gry: Du kan gå ind på www.jyrak.dk,
    - gå ind under udstillinger
    - vælg Struer - så kan du læse lidt smiley

Glæder mig til at møde Jer alle.
    Jeg, der kommer som publikum, bliver næsten nødt til at finde os, der udstiller, da vi ellers ikke har en ærlig chance for at finde jer smiley

Hvis I får kataloget, står Diva som: Lindskjalv's Sol, og skal udstilles i gr. 8 - champion.

Glæder mig til at se Jer.

• #13   14. mar 2006 Hvad hedder Jeres katte, på stamtavlen?
    Så vi har en ærlig chance for at finde hinanden smiley

Hvis nogen har spørgsmål ang. udstilling - skriv endelig! :O)

• #14   14. mar 2006 Jeg har "forfattet" et lille navneskilt med logo og navn fra kattegalleriet. Det sidder på Gizmos bur sammen med skilte fra de andre steder jeg er aktiv på nettet. Så bare gå efter en lang række skilte :o)

Og Gizmo burde være til at finde i kataloget - han hedder ikke andet end Gizmo....og står under huskattene ;o)

• #15   14. mar 2006 Gizzemissen:
    Er det Babara eller Pernille? Ellers ved jeg ikke hvem det skulle være..

Vores katte hedder: Feride's Cemile, Wrensted Acamayára, Wrensted Amânneche, Akdamar Moulin Rouge og Ilghi Van Kedi von Alexis

• #16   14. mar 2006 Min kat hedde Engberg's Ikaros på stamtavlen så det er jo nok det der står i kataloget.. Jeg tror også jeg vil prøve og få lavet et skilt til Ikaros..

• #17   14. mar 2006 Lise: Nej det er hverken Barbara eller Pernille, selvom Barbara nogen gange er med til vores arrangementer.

Jeg tjekkede lige en ekstra gang og vi har faktisk tre Van-opdrættere som faste deltagere - faktisk er næste måneds kat Tyrkisk Van.

Opdræt der kommer i vores studiekreds er: Af Fruegård, Mavis Van og Soyadi.

Kommentér på:
Udstilling- Struer d. 01/02 april 2006

Annonce