{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.296 visninger | Oprettet:

Udstilling Vorbasse - hvem skal med. {{forumTopicSubject}}

Hej derude.

Så nærmer udstillingen sig i vorbasse.
Og herhjemme glæder vi os bare helt vildt,
Mig og min mor har været igang med symaskinen og har fået syet et burgardin, jeg har fået købt mad og vandskålen til ophæng plus kattebakke, vi har afprøvet hans shampoo af, fået lavet en mappe med kopi af stantavle og hans sundhedsbog med vac.
Så mangler jeg vist bare at få printet tilmelding og betalings godkendelse ud.

Sig gerne til hvis vi har glemt noget, er 2 gang mig og O'malley skal afsted sammen.

Og ja som overskriften siger hvem af jer derude skal med denne gang. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstilling Vorbasse - hvem skal med.
  • #1   17. nov 2011 Hej
    Jeg skal også afsted for 2. gang, så det hele er stadig meget nyt:) Jeg låner stadig burgardiner, sådan en symaskine er jeg ikke venner med:P
    Jeg har så Bailey med. Denne gang i ungdyr klassen.
    Jeg glæder mig:D

• #2   17. nov 2011 Jeg skal med for anden gang smiley
    Og denne gang skal jeg have
    Sunways Madam Mim ( killing ) og
    Krammedyret Yankie Bar ( ungdyr ) med

Jeg glæder mig, og denne gang har jeg mit eget bur og mine egne burgardiner med *s*

• #3   17. nov 2011 Tabita k: ja er godt nok os glad for at der er så mange søde mennesker til at hjælpe en når man ikke er helt inde i alle tingene endnu, O'malley når lige at komme med som killing, er spændt på om han klare sig lige så godt som vores 1gang.

Jeg er heller ikke bedste venner med sådan en maskine, så blinkede sødt til min mor, som så fik syet et sæt til dobbeltbur. Så nu er jeg bare vildt spændt på at se hvordan det ser ud når det kommer op at hænge. smiley

Laila: puha, så har du da os noget at se til når du har to katte med heh.
    Var meget nervøs for om jeg ville kunne finde ud af hvornår jeg skulle hente O'malley fordi sidste gang jeg var med synes vi ellers vi holdt godt øje og troede vi var i god tid da jeg hentede o'malley men så lige pludselig stod de og ventede på mig, heldigvis var vi klar, men fik lige snakket med min opdrætter og hun skal også med så har jeg lige en jeg kender godt som man kan spørge til råds når man er itvivl. smiley

• #4   17. nov 2011 Jeg er godt nok også spændt på hvordan jeg klarer 2 katte smiley
    Jeg har heldigvis en erfaren udstiller/opdrætter med :))

• #5   17. nov 2011 Vi springer over, venter til Brædstrup i januar hvor de har Breed BIS for MCO :-))
    Hvor vi regner med at komme med en stor stak som vi plejer

• #6   17. nov 2011 min Wadiah skal med og glæder mig også rigtig meget. Håber hun er lidt mere tryg ved situationen den her gang

• #7   17. nov 2011 Grusskovl.
    Køkkenrulle.
    Vådservietter.
    En flaske vand hjemmefra.
    Et billede af katten med race + navn.
    Kam + børste + pudder.
    Legetøj.

Det er nogle af de ting jeg pakker i tasken når vi er afsted.

Jeg kommer i øvrigt ikke til Vorbasse men ønsker jeg god fornøjelse.

• #8   17. nov 2011 Annie,
    Takker for listen. Grus skeen havde jeg helt glemt sidste gang, sammen med vores eget vand, havde ellers stillet en flaske vand frem samme med alt det andet vi skulle have med. Glæder mig bare så meget så det er ligefør jeg allerede er igang med at pakke en taske heh.

• #9   17. nov 2011 Jeg kommer smiley

• #10   18. nov 2011 Det kan jeg godt forstå Camilla :o)

• #11   18. nov 2011 Jeg er efterhånden ved at være en "gammel" udstillingsrotte (startede i 2007) og kommer denne gang med Klan Elliott's Eddie Van Halen og jeg glæder mig ekstremt ;o)))

Camilla M : Jeg har (netop for ikke at glemme noget vigtigt) lavet en fast udstillingskuffert med burgardiner, nullerputseng, mad/vand-skåle, foder ect. og så har jeg købt mig en soigneringskuffert, hvor jeg har børster, kamme, karter, pudder, tørshampoo, vatpinde, vatrondeller, drillepinde etc i - og begge kufferter står ALTID pakket og parat til at smide i bilen :o)

• #12   18. nov 2011 Jeg er ved at bygge en lille udstillingskuffert op jeg kan have til at stå smiley
    Man skal begynde et sted :))

• #13   18. nov 2011 og takker også for listen smiley
    Det er rart man lige kan gå herind på KG, trods man har en gammel opdrætter/udstiller i ryggen

• #14   18. nov 2011 Troldemor: ja nu du siger det så ville det jo egentlig være helt smart med en fast kuffert hvor tingene altid er pakket. Det vild jeg da lige få lavet, smiley

• #15   18. nov 2011 LOL Troldemor er vi gamle udstillings rotter når vi startede i 2006/07.

Nej det er en rigtig god ide med en fast udstillings kuffert og beauti box eller taske .
    Vi har også altid en fast kuffert med 2½ faste burgardiner i og en kasse med ekstra burgardiner og studie shelter og en fast udstillings beautiboks og en kurv til det løse stående klar til at smide i bilen .

• #16   18. nov 2011 *LOOOL*vNår jeg kigger rundt på udstillingerne kan jeg godt se jeg har laaang vej endnu før jeg har en effektiv kuffert, men jeg er da begyndt stille og roligt *GG*

• #17   18. nov 2011 Jeg kommer ikke denne gang..
    venter til næste år..

Trolde uha hvad er jeg så old gammel, jeg var på min første i 1991 i Remissen på Østerbro i København.. holdt en pause fra 96 til 2001

puha jeg føler mig lige pluselg meget træt og meget gammel.. hehehehe

• #18   24. nov 2011 LOL tøser :o)))

Heidi og Hanne, nu kender jeg jer jo begge 2 og ja, Heidi du er ved at være gammel... *Fnis*
    Og ja Hanne, du ER old gammel...... *ROFL*

Ej det jeg mener er, at man efter en del udstillinger i bagagen finder ud af, hvad det er man skal have med og hvad der er smartest altid at have klar....... *rækker tunge* :o))

Camilla og Laila - Ja, man er jo nødt til at starte i det små ;o) Tror det er de færreste, som har råd til, at provianterer en HEL udstillingskuffert + soigneringskuffert på én gang :o)
    Og man finder jo også ud af hen af vejen, hvilke ting der passer lige præcis til en selv og ens katte *SS*

Kommentér på:
Udstilling Vorbasse - hvem skal med.

Annonce