1.296 visninger
|
Oprettet:
Udstilling Vorbasse - hvem skal med. {{forumTopicSubject}}
Hej derude.
Så nærmer udstillingen sig i vorbasse.
Og herhjemme glæder vi os bare helt vildt,
Mig og min mor har været igang med symaskinen og har fået syet et burgardin, jeg har fået købt mad og vandskålen til ophæng plus kattebakke, vi har afprøvet hans shampoo af, fået lavet en mappe med kopi af stantavle og hans sundhedsbog med vac.
Så mangler jeg vist bare at få printet tilmelding og betalings godkendelse ud.
Sig gerne til hvis vi har glemt noget, er 2 gang mig og O'malley skal afsted sammen.
Og ja som overskriften siger hvem af jer derude skal med denne gang.
aug 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 85
Jeg skal også afsted for 2. gang, så det hele er stadig meget nyt:) Jeg låner stadig burgardiner, sådan en symaskine er jeg ikke venner med:P
Jeg har så Bailey med. Denne gang i ungdyr klassen.
Jeg glæder mig:D
apr 2008
Følger: 41 Følgere: 49 Katte: 14 Emner: 37 Svar: 713
Og denne gang skal jeg have
Sunways Madam Mim ( killing ) og
Krammedyret Yankie Bar ( ungdyr ) med
Jeg glæder mig, og denne gang har jeg mit eget bur og mine egne burgardiner med *s*
jan 2011
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 7 Emner: 17 Svar: 415
Jeg er heller ikke bedste venner med sådan en maskine, så blinkede sødt til min mor, som så fik syet et sæt til dobbeltbur. Så nu er jeg bare vildt spændt på at se hvordan det ser ud når det kommer op at hænge.
Laila: puha, så har du da os noget at se til når du har to katte med heh.
Var meget nervøs for om jeg ville kunne finde ud af hvornår jeg skulle hente O'malley fordi sidste gang jeg var med synes vi ellers vi holdt godt øje og troede vi var i god tid da jeg hentede o'malley men så lige pludselig stod de og ventede på mig, heldigvis var vi klar, men fik lige snakket med min opdrætter og hun skal også med så har jeg lige en jeg kender godt som man kan spørge til råds når man er itvivl.
apr 2008
Jeg har heldigvis en erfaren udstiller/opdrætter med :))
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 18 Svar: 1.347
Hvor vi regner med at komme med en stor stak som vi plejer
feb 2007
Følger: 6 Følgere: 6 Katte: 6 Emner: 12 Svar: 41
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 18 Emner: 64 Svar: 1.814
Køkkenrulle.
Vådservietter.
En flaske vand hjemmefra.
Et billede af katten med race + navn.
Kam + børste + pudder.
Legetøj.
Det er nogle af de ting jeg pakker i tasken når vi er afsted.
Jeg kommer i øvrigt ikke til Vorbasse men ønsker jeg god fornøjelse.
jan 2011
Takker for listen. Grus skeen havde jeg helt glemt sidste gang, sammen med vores eget vand, havde ellers stillet en flaske vand frem samme med alt det andet vi skulle have med. Glæder mig bare så meget så det er ligefør jeg allerede er igang med at pakke en taske heh.
jan 2009
Følger: 26 Følgere: 24 Katte: 5 Emner: 6 Svar: 120
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 18 Emner: 64 Svar: 1.814
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 9 Emner: 11 Svar: 57
Camilla M : Jeg har (netop for ikke at glemme noget vigtigt) lavet en fast udstillingskuffert med burgardiner, nullerputseng, mad/vand-skåle, foder ect. og så har jeg købt mig en soigneringskuffert, hvor jeg har børster, kamme, karter, pudder, tørshampoo, vatpinde, vatrondeller, drillepinde etc i - og begge kufferter står ALTID pakket og parat til at smide i bilen :o)
apr 2008
Man skal begynde et sted :))
apr 2008
Det er rart man lige kan gå herind på KG, trods man har en gammel opdrætter/udstiller i ryggen
jan 2011
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 18 Svar: 1.347
Nej det er en rigtig god ide med en fast udstillings kuffert og beauti box eller taske .
Vi har også altid en fast kuffert med 2½ faste burgardiner i og en kasse med ekstra burgardiner og studie shelter og en fast udstillings beautiboks og en kurv til det løse stående klar til at smide i bilen .
apr 2008
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.951
venter til næste år..
Trolde uha hvad er jeg så old gammel, jeg var på min første i 1991 i Remissen på Østerbro i København.. holdt en pause fra 96 til 2001
puha jeg føler mig lige pluselg meget træt og meget gammel.. hehehehe
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 9 Emner: 11 Svar: 57
Heidi og Hanne, nu kender jeg jer jo begge 2 og ja, Heidi du er ved at være gammel... *Fnis*
Og ja Hanne, du ER old gammel...... *ROFL*
Ej det jeg mener er, at man efter en del udstillinger i bagagen finder ud af, hvad det er man skal have med og hvad der er smartest altid at have klar....... *rækker tunge* :o))
Camilla og Laila - Ja, man er jo nødt til at starte i det små ;o) Tror det er de færreste, som har råd til, at provianterer en HEL udstillingskuffert + soigneringskuffert på én gang :o)
Og man finder jo også ud af hen af vejen, hvilke ting der passer lige præcis til en selv og ens katte *SS*
Udstilling Vorbasse - hvem skal med.