{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  udstilling i hobro
  • #1   2. okt 2009 Selvfølgelig kan hun komme på udstilling. Men jeg vil ikke spå om resultaterne smiley Men synes da hun har en god hovedfacon og snuden er tilpas typet. Så synes da du skal prøve. Du kan tilmelde dig på JYRAKs hjemmeside, med dit medlemsnummer og log-ind.

Kender du nogen der kan hjælpe dig med vask og føn, showforberedelse osv? Ellers vil jeg gerne rådgive dig, så godt jeg kan smiley

• #2   3. okt 2009 vil gerne ha så mange gode råd som mulig man kan aldrig få for mange sss er helt ny i det og er lidt navøs for det hele.

• #3   3. okt 2009 På Jyraks hjemmeside kan du læse lidt om, hvad der sker på udstillingen og hvad du skal huske at have med. Læs mere her: http://www.jyrak.dk/index.php?SectionID=242&WebsiteID=1&LanguageID=1

Det er meget vigtigt med en god showforberedelse. Du skal sørge for at få katten børstet grundigt igennem og give hende et ordentligt bad. Du kan bruge de produkter du plejer at vaske med, eller så se på pitstoppets.dk, de har mange gode produkter.
    Start med en affedtende shampo, eller bland en spand vand med en lille smule opvaskemiddel i, til at hælde over katten som affedter. Skyl grundigt og brug herefter shampo, volumizer, balsam og hvad du ellers plejer. Husk at skylle rigtig længe imellem behandlingerne og til allersidst.
    Herefter skal katten tørres med håndklæder og føntørres. Gerne med en rigtig god hårtørrer. Husk at pelsen skal være helt tør. Det kan godt tage rigtig lang tid, så allier dig gerne med en der kan holde katten imens den bliver tørret.

Jeg håber du har en der kan hjælpe dig, da det kan være lidt overvældende at stå med som helt ny. Især med vores race, som jo kræver en hel del forberedelse smiley Bare husk at få redt hende RIGTIG godt igennem, der må ingen duller være, dommeren ser det med det samme og det er ikke det man har lyst til at skulle gå ned på.

Spørg evt. en anden opdrætter på udstilling om de vil hjælpe dig med at gøre hende klar, inden hun skal op til dommeren.

Held og lykke med det smiley

Ellers spørg i vores persergruppe herinde, der kan du sikkert også få et par gode råd med på vejen.

• #4   3. okt 2009 Hehe, jeg mener spørg evt. en anden UDSTILLER, ikke nødvendigvis en opdrætter smiley

• #5   3. okt 2009 mange tak for rådene er meget glad for dem.

• #6   3. okt 2009 Det var så lidt, jeg håber du får en rigtig god og hyggelig udstilling smiley

Kommentér på:
udstilling i hobro

Annonce