440 visninger
|
Oprettet:
indmelding i klubber {{forumTopicSubject}}
Jeg vil gerne udstille min british shorthair. jeg vil melde mig ind i racekatten, men har fået at vide at jeg bør melde mig ind i BB-klubben.
kan jeg udstille ved at være i BB-klubben eller skal jeg melde mig ind i racekatten også?
og hvor kommer felisdanica ind i spillet. jeg har jo fået transfer papirer på ham fra Fife, men hvad gør jeg med dem?
åhh jeg er forvirret!
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 62 Emner: 421 Svar: 4.871
jeg er medlem af jyrak og så er jeg medlem af af birmaklub ved siden :o)
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.762
så jeg melder mig ind i racekatten for at kunne udstille. og BBn for viden og sparring af andre med British shorthair.
Hvad men tranfer papirene? skal de bare med til udstilling eller er de kun til mig selv eller skal de sendes ind til klubben?
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 18 Emner: 64 Svar: 1.806
Når du har gjort det, kan du når du tilmelder til udstilling, skrive "Er søgt" i den rubrik som stambogsnummeret skal tastes i.
Så vidt jeg kan læse mig frem til, koster en tavle på en imort kat 400,- kr
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.762
åh jeg er hjælpeløs her til aften
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.523
Du får en masse informationer med post når du er medlem af racekatten. Så går du ind på deres hjemmeside under praktiske forhold. - Online betaling (hvis du har dankort) - stamtavle import (400,-), så betaler du.
Så sender du original stamtavle og transfer til stambogssekratæren for racekatten korthår og langhår Henriette Lodberg Knudsen (kan ses under Klubinfor og bestyrelsen). (Du skal lige tage kopi til dig selv først)
Når du er medlem af Racekatten (som er en af de 4 hovedklubber), er du automatisk medlem af Felis Danica, og dermed også automatisk medlem af FIFé.
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.015
(link fjernet)
BB-klubben er en specialklub.
indmelding i klubber