{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
440 visninger | Oprettet:

indmelding i klubber {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne udstille min british shorthair. jeg vil melde mig ind i racekatten, men har fået at vide at jeg bør melde mig ind i BB-klubben.

kan jeg udstille ved at være i BB-klubben eller skal jeg melde mig ind i racekatten også?

og hvor kommer felisdanica ind i spillet. jeg har jo fået transfer papirer på ham fra Fife, men hvad gør jeg med dem?

åhh jeg er forvirret!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  indmelding i klubber
  • #1   6. dec 2008 du skal medlem af en af de fire hovedklubber for at kunne udstille udstille ved fife.
    jeg er medlem af jyrak og så er jeg medlem af af birmaklub ved siden :o)

• #2   6. dec 2008 okay super, blev bare lige forvirret.

så jeg melder mig ind i racekatten for at kunne udstille. og BBn for viden og sparring af andre med British shorthair.

Hvad men tranfer papirene? skal de bare med til udstilling eller er de kun til mig selv eller skal de sendes ind til klubben?

• #3   6. dec 2008 Du skal søge en Fife stamtavle til ham.

Når du har gjort det, kan du når du tilmelder til udstilling, skrive "Er søgt" i den rubrik som stambogsnummeret skal tastes i.

Så vidt jeg kan læse mig frem til, koster en tavle på en imort kat 400,- kr

• #4   6. dec 2008 okay..hvor kan jeg gøre det? og skal jeg være meldt ind i racekatten før jeg gør det?

åh jeg er hjælpeløs her til aften smiley

• #5   7. dec 2008 Ja, når du har meldt dig ind i racekatten (sørg for at det kun gælder fra det nye år, så du ikke bliver opkrævet igen til nytår).
    Du får en masse informationer med post når du er medlem af racekatten. Så går du ind på deres hjemmeside under praktiske forhold. - Online betaling (hvis du har dankort) - stamtavle import (400,-), så betaler du.
    Så sender du original stamtavle og transfer til stambogssekratæren for racekatten korthår og langhår Henriette Lodberg Knudsen (kan ses under Klubinfor og bestyrelsen). (Du skal lige tage kopi til dig selv først)

Når du er medlem af Racekatten (som er en af de 4 hovedklubber), er du automatisk medlem af Felis Danica, og dermed også automatisk medlem af FIFé.

• #6   7. dec 2008 Du kan se strukturen i dansk kattesport her:
    (link fjernet)

BB-klubben er en specialklub.

Kommentér på:
indmelding i klubber

Annonce