{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

udstilling-huskat-spørgsmål {{forumTopicSubject}}

ja, nu kan det være jeg spørger dumt. men har længe gået og overvejet om jeg kunne udstille Sofus selvom han "bare" er alm. huskat?

hvad skal der til?

og er der nogen der bare kan hjælpe os? mange siger han er en super flot kat og i modsætning til Ole elsker han nye steder og er genérelt meget nysgerrig. så tror han vil stor nyde det.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  udstilling-huskat-spørgsmål
  • #1   12. nov 2008 Selvfølgelig kan du udstille din huskat - og en huskat er skam ikke bare en huskat ;D
    - Det kræver såmænd bare at du er medlem af en af de 4 hovedgrupper indenfor den danske katteverden: Darak, Jyrak, Racekatten og Katteklubben. Så er det bare med at holde øje med den næste udstilling.

En god ting, er selvfølgelig at gå til en udstilling uden katten, for at se hvordan det hele foregår. Der er fx en udstilling i Billund fra den 29-30 november.

• #2   12. nov 2008 har du adressen på den i i billund?

• #3   12. nov 2008 Det kan du tro jeg har:

Billund Idrætscenter
    Kærvej 501
    7190 Billund

• #4   12. nov 2008 tak. jeg kigger forbi.

• #5   18. nov 2008 Og i TICA behøver man slet ikke være medlem, for at kunne udstille. Der har lige været udstilling i Strib, og næste udstilling er på Sjælland til marts. En af forskellene er at i TICA kan huskattene opnå titler på lige fod med racekatte.
    Rigtig god fornøjelse!

• #6   18. nov 2008 I TICA føler man sig MEGET velkommen med ens huskat. De har der ligeså stor prioritet som racekattene :o)

Men ja, der er mange der udstiller huskatte. Nikie herinde fra har f.eks. nogle skønne nogen som hun udstiller meget. Gizzemissen gør også.
    De har begge på deres hjemmeside en guide til at udstille huskatte.

Kommentér på:
udstilling-huskat-spørgsmål

Annonce