Foredrag om katteadfærd i Randers 5/11 {{forumTopicSubject}}
Lettere forsinket, men heldigvis ikke helt for sent, er her oplysninger om månedens arrangement i Jyrak Kreds Randers:
Læs din kat
Hvis flere katteejere var bedre til at læse deres katte og tage problemerne i opløbet, ville både ejer og kat have et bedre samliv. Helle Lenschow er ved et uddanne sig til dyreadfærdsterapeut og har adfærdsbehandlet en række katte. Hun fortæller om, hvad ejeren bør være opmærksom på ved katten eller kattene og hvordan en katteejer kan forebygge adfærdsproblemer. Der er mulighed for at stille spørgsmål, men da en seriøs adfærdsbehandling kræver, at Helle ser kat og ejer i hjemmet, kan hun ikke adfærdsbehandle specifikke problemer på kurset.
Alle er velkomne, der er gratis adgang, der kan købes kaffe/the og kage ad libitum til den fyrstelige sum af 15 kroner.
Mødetid og sted:
Onsdag den 5. november 2008, klokken 19.30 - 22.00 (ca.), Vorup Bibliotek (salen - den ligger bag selve biblioteksbygningen), Bøsbrovej 16, 8940 Randers SV. Bus nr. 1 og 3 holder næsten lige udenfor døren, det samme med rute 118 fra Århus.
Månedens kat er min Devi, da vores foredragsholder meget gerne ville have en problemkat på besøg og det kan man da med lidt god vilje kalde Devi-musen ;o)
okt 2006
Følger: 12 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 1.547
Jeg ville ellers gerne være med på en lytter, bare for at være sikker på, at Lene vidste hvad hun talte om....
ellers kan man jo ik anbefale nogen....
Kan det optages og lægges på evt YouTube?
okt 2006
sep 2005
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 31 Svar: 461
Vi har altid en månedens kat. Denne gang bliver det så Devi fordi Helle gerne ville have en problemkat til stede, og Devi har da sine problemer, hun er formentlig taget for tidligt fra sin mor, hun kan i hvert fald ikke kommunikere optimalt med mine tre andre katte. Derudover er hun meget angst for fremmede (bare ikke lige til studiekredsmøder) med mindre de kommer på besøg på hendes hjemmebane, så er hun jordens mest kælne skattekat.
okt 2006
Men jeg ville så at begynde med, aldrig ta en problemkat med. Hvad forventer i at se et sådan sted, med en kat der måske stresser?
Katte der tar afsted til div arrangementer er udstillingskatte, altså katte som elsker at være på.
sep 2005
Alle katte er velkomne som månedens kat i vores kreds, jeg forventer at de ejere der henvender sig til mig for at komme på listen selv kender deres katte godt nok til at vide, om de vil kunne lide det.
Kredsmøderne er også en god måde at se om ens killing/kat vil være egnet som udstillingskat...
okt 2006
Katte er ik som hunde *S*
sep 2005
Nej, katte er ikke som hunde - med mindre man har MCO'er - jeg har i hvert fald een hundekat herhjemme *G*
okt 2006
Men håber i får en god dag
sep 2005
sep 2005
Var desværre allerede gået i går da du skrev dit indlæg, ellers kunne jeg havde nået at svare inden foredraget...
Foredrag om katteadfærd i Randers 5/11