{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
898 visninger | Oprettet:

Udstillingen i Herlev {{forumTopicSubject}}

Ja så er vi atter ved at komme os over den lille udstilling i Herlev men hold da helt op hvor der da også skete en hel del og så lige lidt til...
Min veteran han blev nr. 2 ud af 3 og min Mis Elvira Madigan hun blev bedste pensionist langhår og så var der jo selvfølgelig min "bette" øjesten Lucas eller Heart & Soul's Super Trouper en super lækker blå exo som fik hans CAGCIB samt blev udtaget til nominering men tabte dog til en super lækker perser. Han var da også opper på scenen for at modtage sin pris som nr. 9 på DARAK's top 10 for de voksende mislinger og ikke nok med det så blev han interwiewet af SBS og det vil så blive vist hen over påsken og jeg skal nok sidde parat til at optage det. Måske kan/vil de også vise en smule her over weekenden og så skal jeg endnu engang beunder den lækkere fyr ;D

Jo jeg ved godt at dette her er ren pral men jeg er jo bare så stolt over dem alle uden undtagelse så...

Mega Knuzere

Lene M.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstillingen i Herlev
  • #1   12. mar 2008 Jamen stort tillykke med det smiley

TILLYKKE

• #2   12. mar 2008 Tina M.: Jamen selvfølgelig har han da sagt noget fornuftigt men det er mere hvad jeg kom til at sige som der skal sættes et KÆMPE spørgsmålstegn ved tro mig ;D

Og ellers så skal I have tusinde gange tak og så lige lidt til

Mega Knuzere

Lene M.

• #4   17. mar 2008 Hej Lene, undskyld at jeg lige forstyrer, jeg vil hører dig om du ikke kan svarer mig på et par spørgsmål.
    Med hensyn til udstilling.:min kat har ikke stambo men det har dens forældre. er det muligt at blive godkendt som ren maine coon, og dermed få mulighed for at udstille? hvis dette ikke er muligt, er det så muligt at få den avls godkendt?
    med venligts hilsen sille meng

Kommentér på:
Udstillingen i Herlev

Annonce