Prale Prale :P {{forumTopicSubject}}
Heeej Allesammen
Jeg kan ikke gøre for det, men jeg er altså nødt til at prale lidt...
Min Østrigske blåtabby-Tøs klarede sin første udstilling utroligt flot!
Hun sov i buret, lod sig end ikke stresse af Lulu, som faktisk var sur og brummede og hvæste - Oppe ved dommeren, som iøvrigt var Kristina Rautio, den finske dommer med spindelvævet malet på kinden og det pinke hår - Meget speciel dame, men utrolig sød ved kattene.. Amarillia var på vej op i håret på dommeren, fordu hun duftede dejligt og nyt, såå hun sku liiige have det sidste med *Ggg*
Men det endte med et flot EX1, og et BIV, og meeeget tæt på et NOM.. Dommeren tænkte virkelig grundigt over hvem hun sku vælge til NOM.. Stod og trippede frem og tilbage foran min og foran Maine Coon'en.. Men hun endte så med at vælge en meget smuk og KÆMPE Maine Coon.... Imens hun gjorde det stod hun endda og sagde undskyld til Amarillia *G*
Tjaa, alt i alt en dejlig oplevelse for mig og jeg er meget stolt af min pige Mis
Hvordan gik det for andre om Søndagen?
dec 2006
Følger: 10 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 89 Svar: 1.398
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Katte: 5 Emner: 25 Svar: 463
Det er godt nok også en smuk kat du har der
aug 2006
Følger: 19 Følgere: 16 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 724
apr 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Katte: 8 Emner: 22 Svar: 308
Jeg vidste ikke lige hvor jeg ellers kunne udtrykke min glæde end her, hvor der er andre kattetosse end mig
Så jeg håber lige I bærer over med mig...
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.311
Kan godt forstå at du er stolt..
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 23 Katte: 2 Emner: 131 Svar: 1.287
apr 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Katte: 8 Emner: 22 Svar: 308
Jeg har jo selv hentet hende i Østrig. Indenda fik jeg hende kigget på af andre Birma mennesker, men kun på billeder og lign. Så jeg besluttede helt selv nede i Østrig at hun var bare LÆKKER, så hende måtte jeg have med hjem..
DERFOR; Er jeg specielt stolt over at alle bare var vilde med hende på udstillingen Såå var min bedømmelse af hende jo ikke så dårlig
dec 2006
Følger: 10 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 89 Svar: 1.398
Prale Prale :P