663 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Foredrag om smitsomme sygdomme i Rds Foredrag om smitsomme sygdomme i Rds

Så nærmer tiden sig igen - og jeg er på banen for at minde folk om det ;o)

Onsdag den 3. oktober mødes JYRAK Kreds Randers igen, denne gang til et spændende foredrag om smitsomme sygdomme og måder at undgå dem på. Foredragsholder er Susanne Wehnert, der om nogen, ved noget om emnet.

Månedens kat er Maine Coon og medbringes af undertegnede, så jeg kan lokke eventuelt interesserede med muligheden for at grovnusse to styks Pitho-mislinger, Junior og Niggi.

Der kan købes kaffe og kage for den fyrstelige sum af 15 kroner og det tilrådes at medbringe lidt ekstra penge, da der ofte er salg af kaninhaler/ører plus lidt spil til fordel for studiekredsen.

Mødet finder som sagt sted onsdag den 3. oktober kl. 19.30, på Vorup Bibliotek, Bøsbrovej 16, 8900 Randers - i salen. Tilmelding er ikke nødvendig.

Der er parkering på Bøsbrovej, bag biblioteket med indkørsel via Pramvej og ved den flotte nye Fakta-butik lige ved siden af biblioteket.

Rutebil 118 fra Århus har stop 100 meter væk og bybus rute 1 stopper lige foran Fakta.

Vel mødt til en formentlig meget lærerig aften.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foredrag om smitsomme sygdomme i Rds
  • #1   23. sep 2007 Hej Gizzemissen.
    Ja jeg har lige et tvivls spørgsmål.
    Jeg er medlem af Jyrak og vil meget gerne med til dette foredrag, jeg kommer fra Silkeborg og ved ikke om jeg så egentlig hører til Herning kredsen og er i tvivl om jeg så må deltage i dette foredrag, håber du kan svare mig???
    Puls

• #2   23. sep 2007 Alle er meget velkomne til kredsmødet, hvad enten I kommer fra Sjælland, Sønderjylland, Randers eller udlandet for den sags skyld.

Formålet med foredraget er jo at give kattefolk mulighed for at lære noget, og det skulle der være rig mulighed for med Susanne Wehnert som taler.

Så I kommer bare....og husk lige og sig hej til mig...det er som sagt mig med de to medbragte kræ ;o)

• #3   23. sep 2007 Kefir - Det gør jeg og kæresten.. Samt en 3. person som vi mødte til sidste møde..

Og vi glæder os Meget til at høre oplæg om sygdomme (hvilket jeg desværre ikke ved ret meget om endnu), og for kærestens vedkommende især til at se en maine coon for første gang :oD

• #4   24. sep 2007 Ej hvor deligt Gizzemissen.
    Jamen så ses vi og jeg vil glædemig til at hilse på dig og se dine "kræ".
    Mange tak for dit svar.
    Puls

• #5   24. sep 2007 Kefir - Helt bestemt. Vi har dog ikke bil, men kæresten kan ofte lige tiltuske sig en fra arbejde. Birgitte (som vi har aftalt at fidne en køreordning med) har dog bil, men bryder sig ikke så meget om at køre. Hun bor i Viby, og jeg bor lige ved stjernepladsen ca (randervej)
    Sender dig lige en pb med mit nummer, så kan vi sms'es ved eller sådan noget.
    Hvor bor du henne?

• #6   24. sep 2007 Kefir - Aeh, det har bådfe kæresten og jeg skam også :o) men vi finder ud af det.. Han plejer at kunne fikse noget. Og er selv ret obs på at skulle op og møde mco'er ;o)

• #7   24. sep 2007 Eva: Jeg er meget beæret over at dig og kæresten er så vilde efter at møde mine to langpelsede bamser - glæder mig også helt vildt til at skulle have dem begge med.

Sidder og overvejer om jeg skal medbringe en kurv med nogle af de sidste rester fra min gamle kattebutik - det kunne jo ligefrem være jeg kunne få solgt lidt af det ;o)

• #8   24. sep 2007 Gizze - Du har jo bestemt lov til at prøve.. :o) Men jeg glæder mig også til at møde din pige også. .har jo været beæreret med Gizmo's selskab mange gange, og mødt Junoir en enkelt gang tror jeg :o)

Btw.. Og er selv ret obs på at skulle op og møde mco'er ;o) = Og han er selv ret obs på at skulle op og møde mco'er ;o)

• #9   1. okt 2007 Som Tina skriver, så er man velkommen i alle studiekredse, uanset tilhørsforhold og kommune smiley

Jeg kan kun anbefale at man møder op på onsdag i Randers.
    SKULLE man være forhindret, afholdes foredraget med Susanne Wehnert i Hernings studiekreds i November.
    Nærmere følger

• #10   1. okt 2007 Lone J: Ja, vi supplerer da hinanden ret godt i studiekredsene lige nu. Hvis man ikke når Susanne i Randers, har man også muligheden i Herning - også hvis man bare gerne vil høre guldkornene to gange ;o)

Men mine to smuksakker kommer altså ikke med til Herning, de er udelukkende stillet til rådighed på onsdag i Randers hihi...

• #11   1. okt 2007 Gizze - Jaah, og mig, kæresten og Annette (Kefir) kommer helt bestemt, sammen med Birgitte.. :o)
    Glæder mig til at høre om sygdome. Ved ikke ret meget nemlig..

• #12   1. okt 2007 Eva K: Så er det godt at Susanne ved en masse ;o)

• #13   1. okt 2007 Gizzemissen - Ja, og nok er vant til at formidle det så de fleste kan forstå :o)

• #14   4. okt 2007 Dk Kefir - Ja, og der kommer Susanne også og fortæller. I går var det arvelige sygdomme, og en smule smitsomme sygdomme.
    På lørdag er det så smitsomme sygdomme :o)

Men ja, hvor var det bare ærgeligt.. Du må komme med næste gang så?

Kommentér på:
Foredrag om smitsomme sygdomme i Rds

Annonce