Enkeltbur eller dobbeltbur? Enkeltbur eller dobbeltbur?
Vi skal til udstilling igen her i februar. I Holmbladsgade skulle vi have haft Woodie i et enkeltbur, men heldigvis skulle buret ved siden af ikke bruges alligevel, så vi fik lov til at få det, så han fik lidt mere plads. Hvis man tilmelder ham til dobbeltbur, er der sånogen, der ved, hvor længe før man får at vide, om det er muligt at få katten alene i dobbeltbur?
Woodie er næsten for stor til at være i et enkelt, så vi ville gerne have ham i sådan et i stedet... Vil bare ikke indbetale pengene før vi ved, om han kan få et dobbeltbur..
jul 2005
Følger: 36 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 765
sep 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 152 Svar: 1.860
derfor synes jeg at du skal vente med at betale....
Naja
sep 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 152 Svar: 1.860
Naja
nov 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Katte: 12 Emner: 8 Svar: 312
jan 2006
Følger: 63 Følgere: 59 Katte: 3 Emner: 49 Svar: 228
Her sidste gang, betalte jeg på forhånd, som jeg altid gør ( måske det også sætter en foran i køen til de ledige dobbeltbure - det var håbet ) Jeg havde så bedt om et dobbeltbur, hvis halkapaciteten ikke blev opnået og betalte jo så på forskud.
Jaguar gik så hen og fik tynd mave, hvorfor jeg bestemt ikke ville udsætte ham for en tur helt til KBH.
Jeg fik en dyrlæge erklaring, og kan derved få det halve af gebyret tilbage - MEN!!! Selvom jeg ikke var garanteret dobbeltbur, røg pengene for dobbeltburet ud af vinduet - det fik jeg ikke retur.
Men man får næsten altid dobbeltbur, jeg vil nemlig ikke afsted uden og da slet ikke hvis jeg fragter min kat langt - så skal den have det godt på udstillingen :o)
Men jeg ville klart vælge dobbeltbur - ALTID.
nov 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Katte: 12 Emner: 8 Svar: 312
Skal nu ikke tilmelde flere katte, synes at det er nok med de tre, som jeg har tilmeldt.
Enkeltbur eller dobbeltbur?