397 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Enkeltbur eller dobbeltbur? Enkeltbur eller dobbeltbur?

Vi skal til udstilling igen her i februar. I Holmbladsgade skulle vi have haft Woodie i et enkeltbur, men heldigvis skulle buret ved siden af ikke bruges alligevel, så vi fik lov til at få det, så han fik lidt mere plads. Hvis man tilmelder ham til dobbeltbur, er der sånogen, der ved, hvor længe før man får at vide, om det er muligt at få katten alene i dobbeltbur?
Woodie er næsten for stor til at være i et enkelt, så vi ville gerne have ham i sådan et i stedet... Vil bare ikke indbetale pengene før vi ved, om han kan få et dobbeltbur..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Enkeltbur eller dobbeltbur?
  • #1   3. jan 2007 Hvis du betaler for et dobbeltbur til din kat, så får din kat et dobbeltbur, alene. smiley

• #2   3. jan 2007 Den for kun dobbelt bur hvis der er plads til det... man for som regel gerne at vide lige efter tilmeldings fristen er udløbet om man kan få dobbelt eller ej....

derfor synes jeg at du skal vente med at betale....

Naja

• #3   3. jan 2007 Tina.... ok for man alle pengene tilbage hvis man så ikke vil med pga man ikke har fået dobbelt buret...?? eller er det kun de ekstra penge for buret...??

Naja

• #4   3. jan 2007 Syndes at læse et sted at kattekluben har forlængede indmeldning fristen for Køge, har I hørt noget om det????

• #5   3. jan 2007 Hvis deadline er overskredet, skal du indbetale prisen for udstillingen om du kommer eller ej!

Her sidste gang, betalte jeg på forhånd, som jeg altid gør ( måske det også sætter en foran i køen til de ledige dobbeltbure - det var håbet ) Jeg havde så bedt om et dobbeltbur, hvis halkapaciteten ikke blev opnået og betalte jo så på forskud.
    Jaguar gik så hen og fik tynd mave, hvorfor jeg bestemt ikke ville udsætte ham for en tur helt til KBH.
    Jeg fik en dyrlæge erklaring, og kan derved få det halve af gebyret tilbage - MEN!!! Selvom jeg ikke var garanteret dobbeltbur, røg pengene for dobbeltburet ud af vinduet - det fik jeg ikke retur.

Men man får næsten altid dobbeltbur, jeg vil nemlig ikke afsted uden og da slet ikke hvis jeg fragter min kat langt - så skal den have det godt på udstillingen :o)

Men jeg ville klart vælge dobbeltbur - ALTID.

• #6   3. jan 2007 Okay, så så jeg ikke forkert ;0)
    Skal nu ikke tilmelde flere katte, synes at det er nok med de tre, som jeg har tilmeldt.

Kommentér på:
Enkeltbur eller dobbeltbur?

Annonce