543 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 29 Svar

Udstilling i Herlev 11 marts ^^ Udstilling i Herlev 11 marts ^^

Så har vi fået meldt Alrune til udstilling i Herlev d. 11 marts ^^

Jubii, så nu glæder jeg mig bare så meget smiley Vi venter med Røskva, da vi ved at vi ikke får en særligt god udtalelse for hende, og så er det i mine øjne spild og synd at slæbe hende med smiley

Så nu glæder jeg mig til at udstille i min fødselsby smiley

Hvem skal mere til udstilling i herlev ?

Knus Cemile

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstilling i Herlev 11 marts ^^
  • #1   3. jan 2007 Julegrisen Dino og Dustin,min silverspottede britehan.
    Skal nok oprette mine briter meget snart...:-)

• #2   3. jan 2007 Uha, ved der ikke helt.
    Har tre som skal afsted
    Arnhild
    Abilgel
    og Vilheim ( min nye hankat)

Men ved ikke om jeg skal havde flere med ;0)

• #3   3. jan 2007 Hanne N: ja det må du altså ^^ jeg eeeeelsker jo de dejlige brite basser ^^

Det glæder mig rigtig meget at jeg endeligt kan komme med på en udstilling på djævleøen *gg* da der er mange herinde fra der primært udstiller der ? (er min opfattelse) Så jeg glæææder mig til at glo katte ^^

Knus Cemile

• #4   3. jan 2007 Overvejer lidt om jeg skal tage med... har ikke taget nogen beslutning endnu....

Naja

• #5   3. jan 2007 Håber at være klar med mine to prinsesser der. smiley
    Vil smadder gerne med. Især fordi det er så tæt på.

• #6   3. jan 2007 Uh uh det er så her i skal prøve at lokke mig med....hihi

Naja

• #7   3. jan 2007 Naja: jamen vi behøver jo ikke at lokke dig ^^ når du ved at alle vi andre kommer, så kommer du self også ^^ du kan jo slet ikke klare dig uden de skønne katte på udstillingerne, og vi kan ikke klare os uden at få lov til at gramse på dine bindegalere *gg*

• #8   3. jan 2007 LOL.... ville tage med til dem alle hvis det ikke var fordi at jeg skal have et Cert i udlandet... Meeen når det nu er så tæt på mom ikke man så skulle tage med... kommer jo ikke til udlandet før midt på året alligevel... Tænke tænke... Det er jo tillokkende at få fingrene o en lækker Brite... og så blir jeg jo også snydt for alle semi misserne til næste udstilling... Tænke tænke...

Forresten jeg skal lige hører dig om noget... hvad er normal vægten for en Britte... grene hvis du ved det på hannerne...

Nája

• #9   3. jan 2007 Naja: På hannerne.. hmmm... det kommer jo an på så meget ^^ jeg tror dem som i mine øjne er "rigtige" hanner er vel 7-9 kg ^^

Og du skal med smiley skal se de bindegalere der smiley

• #10   3. jan 2007 Grunden til jer spørg er at der var en Britte kastrat der blev valgt til nom i stedet for Toulouse... Og den var bare mega over 10 og så udtil at være Fed.... men jeg har jo så sender læst at de godt må være buttede.... Meeen følte mig sq lidt snydt...LOL hvis du vil kan du se den på det sidste billede i mit JuleUdstillins album.. det er et ringe billede...

Ja mon ikke jeg melder mig til i herlev... Tror jeg sq...

Naja

• #11   3. jan 2007 Naja: Ja, buttede må de skam gerne være ^^

Men de har jo sikkert valgt den kat de mente var den bedste af det udvalg der nu var. Kan jo være den har haft en super pels, super øjne osv osv. Og når man har så mange skønne katte, så er der jo altid nogen der føler sig snydt smiley Men sådan er det jo. Toulouse skal da nok vinde en anden gang ^^

• #12   3. jan 2007 Nej grunden til vi følte os snydt var at hende dommeren var britte opdratter... det var derfor...

Han blev premiere på den udstilling og det er meget bedre end NOM synes jeg....

Naja

• #13   3. jan 2007 Naja: Så man må ikke dømme den race man selv er med til at opdrætte? Tror da ikke at hun er farvet af det at hun er brite opdrætter... Jeg ville da personligt være meget objektiv, men hvis hun nu har ment at briten var bedre, så er der jo ingen ko på isen..

• #14   3. jan 2007 Hun var meget farvet af sin race det var tydeligt.... men sådan er det jo... og det var ikke kun hende det var der mange der var..... men jeg synes man skal være meget heldig med dommerne.... De siger alle forskellige ting om ens kat den ene synes fesk ørerne er fantastisk og en anden synes de forfærdelige... Ja jeg synes jo også man BUIRDE være opjektiv hvis man er dommer og aligevel ville jeg da ikke kunne afvise at man ville kigge mest til "sin" egen race...

På vores forste udstilling blev sesse valgt fra i NOm pga dommerne kendte den anden race bedre.... Lam Begrundelse.... Men jeg håber da der er dommere derude med samme holdning til tingene som dig...

Knus Naja

• #15   3. jan 2007 Det er desværre sådan, at man ikke altid er enig med en dommer.
    Med vil jikke sige, at jeg bestemt ikke kan være dybt uening med en dommer, om bedømelsen af mine katte, det kan jeg bestemt. Men sådan er det nu, engang.
    Dog må jeg sige at jeg var ved at skrige i den vilde sky, over en dommer højt råbte at en af mine katte ligne en Sibirisk skovkat, og bestemt ikke en NFOér :-0
    Sender på dagen, kunn jeg nu grine over det, da jeg ved at hun lever op til NFO standarten, og på ingen måde en Sibirisk skovkat.

Men man ved aldrig hvordan dagen kommer til at gå, før man tag hjem. Men en ting ved man at man kommer hjem, med sine ligså skønne katte, som man tog afsted med ;0)

• #16   3. jan 2007 Naja: Ja, det håber jeg da at der er ^^ Så må jeg jo udnytte den brite dommer groft *lol* ej, men man lærer jo nok efterhånden hvilke dommere man skal holde sig fra... men held og lykke i herlev så ^^ jeg håber at vi får en god dommer, alrune og jeg.

Misha: Det er stensikkert at man kommer hjem med de samme skønne katte, som man tog afsted med *gg* Medmindre der er nogen der har lavet en hurtig bytter, mens man kiggede væk *gg* ej, det ville være mit værste mareridt.....

• #17   3. jan 2007 Cemile.... LOL ja det må du gøre...hihi... Jeg er altid total nysgeriig over den dommer jeg for så jeg plejer lige at Google dommeren... hehe...

Misha... jeg det er sådan noget man er træt af... og så sendere når man falder lidt ned kommer man i tanke om man har verden dejligste kat og det man ingen dmmer lave om på...

Knus Naja

• #18   3. jan 2007 ved ikke om vi komme.. det kommer an på om min perser har været i løbe tid inden.. og parret...

hvis min killing klarer det godt på udstilling i køge nu her, så kommer hun med til herlev.. bor nemlig lige ved siden af..

knus

• #19   3. jan 2007 Naja .... Jeg brude nu været rustede til det, da jeg er voksede op i hunde verden. Der er det jo også på samme måde. Tror enlig at man ikke kommer uden om det nogen steder.
    Det er bare noget man må tage med et smil på læben :0)

Cemile H....Uha, sikke noget at sige, jeg ville gå ud af mit gode skin hvis der skete mine katte noget ;0o

• #20   3. jan 2007 Jeg regner med at tage Emil med, det vil så være hans første udstillig i åben klasse, så det bliver spændende om han kan klare det....

Naja - Du SKAL komme!

• #21   3. jan 2007 Julie... jeg har meldt mig til.... kunne ikke nære mig... så må resten af året bare være udstillings frit.. suuk....

Naja

• #22   3. jan 2007 Naja: JAAAAH, er det med toulouse eller med sesse eller begge?

Misha Chloé W: Ville jeg også, men der er sikkert nogle der har tænkt på det ^^ lige at snuppe en megasmuk racekat med hjem ^^ men næhh, du, det er derfor man ikke forlader sin kat udem opsyn sådan et sted smiley

• #23   3. jan 2007 Cemile H.....Har nu ikke hørt om at det er sket, men en gang skal jo være den først :0(
    Men du har helt ret, man lader ikke sine katte være alene, uden opsyn ;0) Hvis jeg gå nogen steder hen, har jeg altid nogen til at kigge efter mine ;0)
    Det ville ellers være let med min hankat, han tror at alle er hans venner, som bare vil nusse ham.

• #24   3. jan 2007 Misha Chloé W: Har heldigvis heller ikke hørt om det endnu ^^ men det betyder jo ikke at det ikke kan ske. Vi holder også altid øje med hinandens katte, når vi er af sted... så er man sikret smiley

• #25   4. jan 2007 Det er med dem begge......

Naja

• #26   4. jan 2007 Hejsa alle

Ja jeg kommer altså os med Shalle og Izmir, så håber da vi kan finde hinanden og lige sige "HEJ"

Hilsen nikie

• #27   8. jan 2007 Naja - Super godt, så kommer jeg helt sikkert også smiley
    Og resten af året behøver da ikke være udstillings frit, vi skal da bare til udlandet smiley
    Kommer du snart og besøger misserne og jeg?

• #29   1. feb 2007 Skal ha' tilmeldt mine to prinsesser, men er nu blevet i tvivl om præcis hvordan sedlen skal udfyldes ...

• #30   2. feb 2007 Så er mine to MCO prinsesser meldt til. *Smiler*

Kommentér på:
Udstilling i Herlev 11 marts ^^

Annonce