Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Juleudstilling.. JUBII... Resultater
  • #2   10. dec 2006 Stort tillykke herfra - flot

• #3   10. dec 2006 Et kæmpe stor tillykke herfra os, det var da rigtig flot...

• #4   10. dec 2006 hej vi var også i holmbladsgade.Chip blev Cap,Biv,Nom,Box. så vi rigtig stolte smiley

• #5   10. dec 2006 Et stort tillykke fra mig af og vi var jo også til stede på juleudstillingen hvor at alle katte de fik deres cetifikater så jeg var da mere end bare glad kan I tro.

Og der udover så vandt jeg personligt et par udstillings gebyre og en hel del andet så det var nu også en meget sjov udstilling altså bortset fra tiboldefars træsko som gør så forbistert ond at tage på men skidt da også med det : D

God jul

Mega Knuzere

Lene M.

• #6   11. dec 2006 Ja vi var jo også på den total hyggelige udstilling.....

Stort tillykke med Emile og Chip det var super godt gået...

Min "lille" Toulouse Fik sit 3 certifikat og blev der med Premiere.....Top Nice....
    Sesse fik også sit sertifikat og så blev hun sq også NOM... Og dommeren viste hende frem til de tilskuere der stod og kiggede med og lavede en suoer super præs. af hende.... så jeg er bare sååååå stolt af mine super dygtige misser...

Naja

• #8   11. dec 2006 min lille Celinea blev ex 1, og nom.

Stolt farmor der ventede på mig på udstillingen.....

Tillykke til alle jer andre.....

nuz

• #10   11. dec 2006 Ihhh sanne super gode billeder... glæder mig til at komme hjem og se mine egne om der er nogle gode imellem.... jeg kan se du har været henne og tage billede af mine flyde misser... hihi...

Naja

• #11   11. dec 2006 Stort tillyke med misseren. Min lille Dorro fik EX1, BIV, NOM, så jeg gik bestemt også stolt hjem
    Heidi

• #12   11. dec 2006 Nu når sanne kan vil jeg også komme med et lille opstød... Jeg synes at vores dommer lod det skinne meget igennen at hun var Britte opdratter..... Toulouse blev valgt fra til nom og det var en 10KGs britte der blev nom i stedet for.... ikke at jeg er sur over det.. men da den kom på scenen kunne man se den havde hænge mave.... jeg må sige jeg følte mig godt nok noget snydt på Toulouses vegne når nu han har været så god og tabe sig....
    Og så korthårs dommerne.... jeg hvad kan man sige... inde de valgte hvem der blev hvad vekslede de lige et par ord og så valgte de.... det var lidt sjovt for da sesse var oppe var hun også oppe mod en Britte og sesse toge de op og vente og drejede men britten kiggede de bare en gang på... og så vandt den...

Nu kan det godt være at i sider med den der tanke det er fordi det er mine katte og jeg er en dårlig taber.... men jeg har ikke noget mod at tabe hvis det går fair til men det synes jeg nu heller ikke helt det gjorde...

Men stolt af mine misser det er jeg sq... det var sååå dygtige...

Naja

• #13   11. dec 2006 Tillykke til jer alle smiley Nu gik jeg med en del katte der blev box og en enkelt der blev bis (tror jeg nok), så jeg fik jo også sagt det til jer da I hentede dem smiley

Og hvor er Emil bare blevet stor Julie (og varm at stå med) hehe smiley

• #14   11. dec 2006 Tak for tillykkerne smiley

Camilla - Tak for at du bar ham så flot smiley

Min søster havde sine huskatte med for første gang, den ene blev nr. 3 ud af hankattene, den anden nr. 1 og BIS, så hun vare også meget stolt.

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #15   12. dec 2006 ET STORT TILLYKKE til jer alle, rigtig flot.:-)

Vi var der også med Samie og Perle, men hold da op, vi havde slet ikke regnet med at de ville vinde noget og så går de begge hen og bliver EX1 CAP NOM og skulle konkurrer mod hinanden på shenen, så vi var godt nok oppe at køre lige pludselig. smiley

Kommentér på:
Juleudstilling.. JUBII... Resultater

Annonce