Ny studiekreds i Århus!! Kom da med! Ny studiekreds i Århus!! Kom da med!
Ja, som overskriften siger har Jyrak igen fået lavet en ny studiekreds i Århus. Det første møde var i mandags, og jeg var med. Det var bare rigtig hyggeligt og sjovt, og jeg fik også en del på plads med generne som jeg havde været i tvivl om.. Og det lyder til at vi skal have nogle rigtig gode debat aftener, og også fx. en aften hvor vi syr burgardiner eller andre ting til kattene :o) Eller hvad vi synes..
Der var både nye som jeg selv og mere erfarne som havde været med i den gamle studiekreds, og som var meget aktive inden for jyrak..
Så nu vil jeg da opfordre andre til at komme med så vi rigtig kan få den nye studiekreds op og stå..
Man behøver ikke være medlem at jyrak for at komme med, men er det noget man planlægger at komme til hver gang ser de self. gerne at man lige tager og melder sig ind (det er jo ikke fordi det er så dyrt)
Så tag og kom med! Det foregik i kælderen under Viby bibliotek..
maj 2006
Følger: 12 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 35 Svar: 396
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.307
De næste par gange der er aftalt er torsdage, kan ikke lige huske hvornår
maj 2006
Følger: 12 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 35 Svar: 396
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.307
dec 2004
Følger: 33 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 107 Svar: 1.385
jeg er studiekredsleder for Herning og vi har altdi fulde huse, men du er alligevel meget velkommen
ps. jeg ved godt der er langt fra FYN, men sidste gang kom der faktisk nogen der fra
Ny studiekreds i Århus!! Kom da med!