{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.002 visninger | Oprettet:

Odense tilmeldingsinfo {{forumTopicSubject}}

Kattens Værn Odense og Dansk Ocicat Klub afholder Hobbyudstilling, den 24. september 2006 i Marienlyst Centret, Windelsvej 138, 5000 Odense C.

Alle racer er velkomne, og vi håber rigtig mange har lyst til at deltage, og få nogle hyggelige timer med andre katteinteresserede, samt få del i de mange spændende præmier.

Bedømmelse af kattene: Annette Agerbak og ???
Der gives kun en mundtlig bedømmelse efter reglen sødest af sødest.

Mis Kattens Værn Odense:
Publikum stemmer på deres favoritkat. Der gives præmier til den største stemmesluger i hver kategori, og selvfølgelig udnævnes stemmeslugeren over alle til Mis Kattens Værn Odense.

Program:

8.00 til 9.00 - Dyrlægekontrol
10.00 - Udstillingen åbnes og bedømmelserne starter
11.00 - Præsentation af ældste kat osv.
12.00 - Dommerne holder frokostpause
13.00 - Bedømmelserne fortsætter
15.00 - Sødest in show
17.00 - Publikumsvindere og Mis Kattens Værn kåres
18.00 - Udstillingen lukker

Felis Danicas udstillingsregler er gældende for arrangementet.
Tilmelding sendes til:
Kattens Værn Odense. Att: Sonja A. Nielsen, Nr. Lyndelse vej 2, 5260 Odense S.
Eller på email: kvo@pc.dk
Senest 1. september 2006.

Udstillingsgebyr og betaling for smørrebrød indbetales på girokonto: 063-6444 Kattens Værn Odense, Nr. Lyndelse vej 2, 5260 Odense S. Senest 10. september 2006.
Udstillingsgebyr: 100,- kr. pr. kat, tre katte i dobbeltbur 250,- kr. Kuld 200,- kr. Veteran 50,- kr. En kat i dobbeltbur 200,- kr.

Der kan købes smørrebrød til 18,- kr. stykket. Desuden sælges sodavand, kaffe, the og kage til rimelige priser.

Husk smørrebrød skal forudbestilles og betales sammen med ustillingsgebyret.
Præmier modtages med tak.
Hvis du ønskes nævnt i kataloget, skal vi have besked inden d. 1. september 06.

Håber vi ses.

Venlig hilsen
Kattens Værn Odense v/ Sonja A. Nielsen
Dansk Ocicat Klub v/ Gurli Pedersen.

Tilmeldingsblanket oplysninger:

Kattens navn:
Født:
Race:
Farve:
Køn:
Kastrat/ungdyr/killing
Ejer:
Tlf:
Fulde adresse:

Bestilling af smørrebrød:

Antal: _____stk
Navn:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Odense tilmeldingsinfo
  • #1   2. aug 2006 Rart at vide :o) Sådan en får jeg forhåbentlig i morgen :o)

Kunne jeg forresten få lov til at låne de lysegrønne burgardiner igen?

• #2   2. aug 2006 nej hvor lækkert jeg tro jeg vil tilmede Min Datters den hvide maine coon hendes vi kalder for Sally også evt Frigg for det er skønt at kunne støtte kattens værn .

• #3   2. aug 2006 Ja ikke, og overskudet deles jo mellem kattens værn og ocicat klubben (eller hvad den nu hedder) så det er jo ikke noget problem :o)

• #4   2. aug 2006 Eva: Jep - du kan sagtens låne burgardinerne igen.

• #5   2. aug 2006 tænket lige ..er der ikke voksne katte med altså det man kalder den åbne klasse for jeg regne lige på det og det viser sig at Frigg og isabella muligvis nok er for gamle hvis der kun er killing /ungdyr

• #6   2. aug 2006 Top dollar, de klæder jo mine tøser selvom de ikke er så fine som Gizmo's med blink blink *G*

• #7   2. aug 2006 Charlotte: jojo, der er skam masser af voksne katte.
    Du skal jo for det første angive hvornår din kat er født. Og så skal du angive køn, og hvis katten så hverken er kastrat, killing eller ungdyr, skal du ikke angive nogen af delene.

• #8   2. aug 2006 Skal måske tilføje at klasse-inddelingerne er anderledes end på en national/international udstilling. Huskatte kan blandt andet stille op som veteraner, det kan de ikke ellers. Og der er heller ikke delt op i grupper i forhold til farver m.m. - så hudt jeg visker altså.

Må indrømme at jeg var mest optaget af hvornår Gizmo skulle op da jeg var afsted sidste år.....og glemte det meste af hvad der var foregået i løbet af dagen da han blev Mis Kattens Værn 2005. Tal lige om en stolt slave med total hukommelsestab ;o)

• #9   2. aug 2006 nej hvor skønt så bliver mette glad for hun vil så gerne havde hendes katte med så juhuu skulle jeg hilse og sige fra hende ....det er ikke sådan og være så bidt af udstillinger !!!gad vide hvor hun har det fra ..haha

• #10   2. aug 2006 jeg vil straks gå igang med at tilmede dem og der sker jo nok heller ikke noget ved de står i hendes navn det er jo hendes selv om hun er 11 år .

• #11   2. aug 2006 Jo, voksen er da helt sikkert med?
    Men du har da ret, den er da glemt nævnt der..
    Men mine to på tre og et er da i hvert fald tilmeldt "mundtligt" får sedlen i morgen, snakkede med hende via tlf i dag :o)

• #12   2. aug 2006 Hehe, men det har i jo allerede fået styr på inden jeg fik postet det indlæg..

• #13   2. aug 2006 ja det er skønt og meget forvirrene når man pluselig står med en vinder .hihi den plejer først at fise ind på lystavlen på mig når jeg er kommet hjem og er blevet sat i en stol :0)

• #14   2. aug 2006 hvo EVA har du hendes nr så vil jeg også lige ringe efter en tilmeding blanket

• #15   2. aug 2006 jeg staver som r..og nøgler i dag ...håber i kan læse det

• #16   2. aug 2006 haha fandt det selv !! kommer til at løbe min vennindes mis skal til at føde så jeg skal være klar ved tlf. vi snakkes ved

• #17   2. aug 2006 charlotte:
    Ja, jeg siger dig, jeg har aldrig i mit liv været så paf, som jeg var i Odense sidste år. Jeg fattede bare ikke en brik! Og jeg skulle kæmpe rigtigt meget for ikke at give mig til at stortude på vej til og oppe på scenen. Det var så vild en fornemmelse at alle i rummet klappede af Gizmo.

Men sådan har jeg det hver gang han vinder (indtil videre tre gange) - og jeg tror aldrig jeg holder op, for jeg bliver så stolt at jeg slet ikke kan rumme det. Det er en fed følelse :o)

• #18   2. aug 2006 sådan havde jeg det da min Evita blev gran international champion jeg tudbrølet lige så meget fordi hun var noget så langt men også fordi at hvem kunne regne ud at den syge kat jeg havde fået ind af døren for et år siden skulle nå så langt . og et eller andet sted er det jo vores børn .så jo man bliver stolt og meget meget blød om hjertet så jeg kan godt føle dig der .den glæde der er ved det og folks opmærksomhed. det er en utrolig dejlige følses man for og specialt fordi en kat også nyder det. ...jeg løber er nok på en anden dag igen i må hygger jer rigtig meget knus herfra Årslev af

• #19   2. aug 2006 ihh tror da jeg vil med, med Hubert og sigurd =)

jeg har bare lige et par spørgsmål

hvor skaffer man burgardiner hvis man ik har nogen?
    hva ska man have med som ska være i buret?
    hva går dyrlæge kontrollen ud på ( altså vil det sige jeg ska have deres sundhedsbog med med vacc attest og lignende med) ?

• #20   2. aug 2006 Carina: Burgardiner kan du selv sy, eller også kan du forsøge at låne dig frem hvis du ikke tager så meget på udstillinger.

Du skal medbringe burgardiner, kattebakke, mad- og vandskål, evt. en lille katteseng og noget legetøj til misserne, jeg plejer også at have lidt mad og drikkevand med hjemmefra, så misserne får det de er vant til.

Dyrlægekontrollen er det første man skal igennem når man ankommer. Der sidder en lokal dyrlæge der skal tjekke samtlige katte for sygdom. Du skal have vaccinationsattest med der max må 2 år gammel og minimum skal være 15 dage gammel. Katten bliver tjekket for utøj (lopper, ringorm, øremider m.m.), øjenbetændelse, næseflåd m.m. Hvis dyrlægen ser noget han mener er sygdomstegn, er det hjem igen med det samme, så kommer I ikke længere. Det gælder alle ens katte, selvom kun en af dem har sygdomstegn.

Husk også at klippe kløer på kattene inden du tager hjemmefra - af hensyn til dyrlægen og dommerne.

• #21   2. aug 2006 Kiggede også lige på dine katte.

Hubert skal tilmeldes som huskat og hvis Sigurd ikke har stamtavle, skal han også med som huskat. Hvis han har stamtavle, melder du ham selvfølgelig til som Maine Coon, og medbringer stamtavlen til indtjek.

• #22   3. aug 2006 Charlotte - Det har jeg da det er 65957175 og der er ringe tid mellem 13-17 eller sådan noget.
    Jeg har skrevet både nummer og ringetider inde på de to andre tråde der omhandler denne her udstilling :o)
    Ja, den der med at de pludselig vinder kan virkelig hyle en ud af dem.
    Den første udstilling jeg var til var en hobby udstilling i Farmland i Randers og der var det kunderne der stemte på kattene. Jeg havde May med og dengang vi så til slut skal finde vinderne er det May der har fået flest stemmer af 38 katte! Jeg fattede det overhovedet ikke til at starte med. Tror jeg stod med et meget dumt ansigtsudtryk.. hehe

Og da vi så var afsted i Gl. Estrup her sidste weekend blev Mea lige pludselig både EX1 og BIS hvilket jeg slet heller ikke havde regnet med. Snak om en lykkelig Eva og en kat der bare fik alt for mange kram :oD

• #23   3. aug 2006 Forresten, May bliver et år her på lørdag, så hun er bare alm. voksen, ikk?

• #24   3. aug 2006 shabe er 5 år og bliver vidst 6 til december så er han veteran eller alm kastret...

• #25   3. aug 2006 Eva: Huskattene er ikke delt op i killinger, ungdyr og kastrater, så dine to tøser er "bare" huskatte.

Sabrina: Mener katten skal være syv år for at stille op som veteran, men jeg er ikke helt sikker. Prøv at ringe eller maile Sonja og spørg hende.

• #26   3. aug 2006 okay... tak... håber jeg kan nå og få vacineret salem så hun kan komme med...

Kommentér på:
Odense tilmeldingsinfo

Annonce