788 visninger
|
Oprettet:
Hjælp t. tilmelding: Hobby uds. Odense {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg vil jo rigtig gerne med til den hobby udstilling som bliver holdt i Odense. Det er kattens værn der holder den så vidt jeg har forstået? Nu har jeg været inde på kattens værns hjemmeside, men jeg kan bare ikke finde noget om den udstilling.. Jeg kan se at Odense afdelingen har ringe tid ons-fre 13-17 så der må jeg lige prøve at ringe til dem.
Men ville altså være rart hvis jeg lige kunne få gjort det i dag over nettet, så er der nogen der har tilemeldt sog og ved hvor jeg kan finde noget info? :o)
dec 2004
Følger: 33 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 107 Svar: 1.385
Jeg tror det er nemmest at tilmelde pr. e-mail til odense@kattensværn.dk (men er ikke sikker)
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.311
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.311
Man skal bare ringe til dem. Nummeret kan findes på www.kattensvaern.dk (det er 65957175)
De har ringetid i Odense 13-17 onsdag-lør. Og så sender hun bare dig papirerne til tilmelding. (man kan måske også maile til dem, men det gjorde jeg igår, og har da i hvert fald ikke fået svar endnu, så det går hurtigere at ringe)
Og det er d. 24.9 med sidste tilmeldigsdag d. 1.9. eller ved fuld kapacitet. Og det foregår efter FIFé's udstillingsregler, og der er grus der :o)
sep 2005
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 31 Svar: 461
Hjælp t. tilmelding: Hobby uds. Odense