{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
826 visninger | Oprettet:

Mea blev BIS! {{forumTopicSubject}}

Ja, så har vi jo været til udstilling i Gl. Estrup. Og denne gang havde vi en rigtig god dommer der fortalte en masse om kattene Hanna tror jeg hun hed, hun var meget bedre at blive bedømt af end Lee i Struer, han kiggede knap nok og gad i hvert fald ikke sige noget!!

Og de rigtige gode nyheder, er så, at Mea først blev EX1 ud af tre hunkatte, og så blev Best In Show, over EX! hankatten.. En bedårende blå 15 ugers killing.

May blev så nummer tre ud af tre, men det er også fint, hun ligner jo ikke en huskat, men det var tilgengæld rigtig spændende at høre dommerens gæt på hvad der var i hende, bare norsk, og noget orientaler var fremme, og en foreslog Birma pga de hvide forpoter, men det var nu vist bare for sjov :oD

Der var to han huskatte, den ene store sorte Gizmo herinde fra, og den anden den blå killing. Og de opførte sig rigtig eksemplarisk, GIzmo "headbuttede" fint domemren til hilsen, og den blå lå bare så fint og afslappet!
Men hunkattene! Den ene var værre end den anden.
May bliver i forvejen sur på Mea hver gang hun har været i bad (nok fordi hun lugter fremmed)
Så hun knurrede rigtig af Mea hver gang hun kom for tæt på, og Mea var sikkert ved at blive godt sur over den lille mokke.
I hvert fald knurrede de begge to af dommeren, og hvæste også mener jeg.. Men de fandt sig pænt i alle undersøgelserne, Mea især rigtig fint, mens May prøvede lidt af komme væk.
Vi konkurrede mod en sort/hvid hunkat (som jeg mener blev nummer to i Struer), og heldigvis for os var hun endnu mere muggen end mine to, hun langede faktisk ud efter dommeren, så vidt jeg så. Hehe, så lidt plus point til mine på den front..

Huskatte bliver jo rigtig meget bedømt på temperament, præsentation og kondition. Og self også om de ligner en huskat..

Jeg er i hvert fald rigtig stolt af mine to tøser, og tror også at vi tager en tur til Odense der i september. Kæresten bor jo i Odense, så det skulle være ret nemt :o)

Og også et stort tillykke til Amanda (Lundkvist's dejlige perser dame) Hun var bare så sød og flink på udstillingen! EN rigtig dame

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mea blev BIS!
  • #1   23. jul 2006 Ej tillykke med det. ville så gerne have set det! det er bare super! Ja, der blev jo ingen birma nom lørdags men Fergus blev International premier så også en meget stolt mor her. Tillykke igen ven. knusser til begge dine fine damer.

• #2   23. jul 2006 Tak i lige måde,. ville også lige til at hre hvordan det var gået storcharmøren :o) Men tillykke!

• #3   23. jul 2006 ja, stor chrmøre var han nu ikke..... der var meget MEGET varmt og så stod han ved siden af en rigtig muggen fertil han så han var lidt brummene da vi endelig kom op. men hun sage kun positiv ting om ham så jeg var meget tilfreds! skal du så med til Ebeltoft i November? der kommer jeg med en "suprise" ...... og for resten så er Gianna endelig gravid og venter sig den 26.8 så det er dejligt.

• #4   23. jul 2006 Ej, hvor dejligt.. og nej, desværre ikke derned tror jeg.. nu må vi se hvordan tingene er om et par måneder

Og jeg fik en rigtig fin BIS pokal med vhjem skal det lige siges, den skal have 1 pladsen på hylden, hehe

• #5   23. jul 2006 ej super tillykke med det

• #6   24. jul 2006 Endnu engang et kæmpe tillykke til dig og Mea.

Som jeg allerede har skrevet på et andet forum i dag: Det var bare så stort at se to huskatteslaver - og katte - der aldrig havde vundet før - til sceneshowet. Mea på sin anden udstilling og Nando på sin allerførste.

Jeg overdriver ikke når jeg siger at jeg fik tårer i øjnene.

Det er jer vel undt - tro mig.....man kan leve længe på sådan en oplevelse.

Og så har jeg gennemskuet dig....du er blevet bidt af udstillinger - bare indrøm det ;o)

Og så lige et tillykke til Amanda og Bente i samme indlæg - det nåede jeg nemlig ikke at få sagt tidligere i dag.

• #7   24. jul 2006 tusind mange gange tillykke til jer :o) jeg er ked af jeg ikke nåede ud og se jer. håber jeg kan være med på udstilling næste gang... men vindet ikke over dine dejlige misser *smil*

• #8   24. jul 2006 Wow det var bare super godt gået af dine piger..... rigtig mange gange tillykke.....

Naja

• #9   24. jul 2006 STROT STORT TILLYKKE Eva..

Det er bare sååå flot af dine søde misser smiley

Du må være en rigtig stolt misse-mor ;o)

Jeg skal også til Bogense, så måske vi ses der igen, hi hi.

Sejrs-krammer

• #10   26. jul 2006 Gizzemissen - Hehe, det har du helt sikkert ret i.. Når katten tager det meget bedre end sidste gang, og så endda vinder "det hele" så bliver man helt sikkert bidt...

Lykke - Det er ikke den i Bogense jeg mener, der er en hobby udstilling som kattens værn eller noget lignede holder i Odense sidst i September engang.. Men jeg skal lige undersøge det med Bogense, om vi kan komme dertil. Kæresten bor i Odense, så vi har da lidt "base" der. Vi tager faktisk derned her i eftermiddag og bliver til lørdag.. Og forresten.. Jeg så da lige Diva som topkat i kattemagasinet! Nice nok, tillykke med det også!

Og resten - Mange tak.. Og jer der skal til med til Odense, håber jeg ser jer der :o)

Kommentér på:
Mea blev BIS!

Annonce