925 visninger
|
Oprettet:
Mays pels til udstilling {{forumTopicSubject}}
Denne her gang tager jeg jo May med på udstilling også, sidste gang var det kun Mea, og da hendes pels jo er korthåret, var det ret nemt, hun fik bare et bad.
Men May er jo langhåret, og jeg er lidt i tvivl om hvor meget jeg skal gøre ud af hendes pels?! Og især også Hvad jeg skal gøre ved den? Jeg ved hendes pels er pænest dagen efter et bad (Meas er på 2. dagen)
Så hvis der er nogen der har nogle gode råd så sig endelig til? Også gerne til hvor man kan købe den slags (i Århus) shampoo, børste og etc. som man skal bruge
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.311
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 63 Emner: 421 Svar: 4.876
dec 2004
Følger: 33 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 107 Svar: 1.385
Prøv at kigge på min hjemmeside under "info-sider" der er en opskrift på at vaske semilanghårskatte.
www.khin-mya.dk
jun 2006
Sabrina - Hvad er kw, og hvor kan det købes? Hvordan gik jeres udstilling forresten?
bowena - Aeh, der har jeg været inde før og kigge, ved du hvilken slags børste jeg skal købe til hendes pels? (Normalt bruger jeg bare sådan en kam hvor tænderne kan køre rundt, det fungerer fint, men giver hverken fylde eller gør den specielt flot)
sep 2005
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 31 Svar: 461
Selv startede jeg også med KW og efterhånden som jeg fandt ud af at jeg ville blive ved at udstille, gik jeg over til de lidt "dyrere" mærker ;o)
jun 2006
dec 2004
Følger: 33 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 107 Svar: 1.385
Ja hun skal vaskes som en birma, det gælder om at få hende fuldstændig ren og at få pelsen til at vise tekstur.
Hvor bor du henne, du må gerne få lidt shampoo af mig, så du kan starte uden at købe for en formue. Hvis både du og katten synes det er sjovt, kan du jo altid købe dig fattig i shampoo
jun 2006
Jeg købte nu allerede lidt i fredags.. Jeg har købt en minkolie shampoo og en "svinehårs børste" Og så har jeg det der Fairy opvaskemiddel som jeg også plejer at bruge normalt..
Men med de to ting, hvordan bruger jeg så det optimalt? Jeg er lidt i tvivl om hvad det der showcleaner affedter er?
Mays pels til udstilling