642 visninger
|
Oprettet:
Udstilling i Auning/Gl. Estrup, hjælp? {{forumTopicSubject}}
Jeg sidder lige og er ved at tilmelde mig udstillingen, men jeg kan altså ikke finde ud af hvordan man skal forestille at betale derinde?
Og nu jeg er ved det, så vil jeg da lige høre om der er nogen herinde fra som skal udstille om søndagen, og som har et sæt gardiner til et dobbeltbur i overskud, som jeg måske kunne låne?
Jeg tager nemlig både Mea og May med denne gang!! :o)
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.311
Ved du hvordan det fungerer med at betale på udstillingen?
Det er stadig hvert år katten skal revaccineres, ikk
nov 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Katte: 2 Emner: 93 Svar: 1.121
sep 2005
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 31 Svar: 461
Du kan betale over Netbank, når netbank-overførsler kommer ind på Katteklubbens konto, kan de se kontoholderens navn og adresse og så kommer du på listen over dem der har forudbetalt. Men tag en kvittering med for en sikkerheds skyld, jeg har nu aldrig haft brug for at vise den. Og det koster ikke ekstra at betale over netbank.
Mht. burgardiner - se den anden Auning tråd.
Vaccinationsreglerne siger nu max 2 år gammel og minimum 15 dage gammel.
Camilla: Ja, det kan man sagtens - så koster det bare 10 kroner pr. kat oveni udstillingsgebyret.
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.311
Hvad så hvis jeg får mine forældre til at betale det, så er det jo et andet navn og en anden adresse der står det?
Hmm, vist nemmest bare at gøre det på udstillingen..
og godt det med vaccinationen, Mea's går til d. 12.7 men jeg havde tænkt mig at vente til september op så tage May's lidt tidligere.. :o)
Udstilling i Auning/Gl. Estrup, hjælp?