{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.085 visninger | Oprettet:

Verdens udstilling tilmelding. {{forumTopicSubject}}

Hej

Håber nogen måske ved noget om det tilmelding til verdens udstilling i Aalborg, bliver de lukket, ligesom alm. udstillinger gør når kapacitet er fyldt eller overholder de sidste tilmelder frist, så man kan nå at tilmelde hvis ens kat først i allersidste sekund kvalificere sig?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Verdens udstilling tilmelding.
  • #2   3. jul 2013 der skulle eftersigende være "ubegrænset" plads smiley

• #3   3. jul 2013 ok. har nemlig killinger der skal prøve at få et EX 1 hevet i land d.29/9, så der måske er en der er god nok til at komme med smiley

• #4   3. jul 2013 Vi håber at vores killinger Veyron og Exige når det - Veyron har den lækreste sorrel farve, så det ville være synd hvis han ikke nåede det - men de skal først med til Vamdrup (d. 31/8), så krydser fingre smiley

profilbillede
  • #5   3. jul 2013 Generelt plejer de ikke at løbe tør for plads til en verdensudstilling, så det bør ikke være noget problem at vente med en tilmelding smiley

• #6   3. jul 2013 håber godt nok jeg får en af killingerne med, men de skal være gode nok ellers kommer den ikke med smiley
    Har godt nok også nogle andre der er kvalificeret men er ikke sikker på de kan klare sig, det kommer jo også an på hvordan pelsen er her i efteråret, det er ikke fordi jeg regner med at vinde, men hvis man ved på forhånd at der mangler lige de sidste i kondition, så er det jo øv at melde.
    Glæder mig helt vildt til at opleve showet og se en masse kanon flotte katte og skaffe nye kontakter.

Kommentér på:
Verdens udstilling tilmelding.

Annonce