Indlæser...
Sortering
Nye billeder..! haii alle sammen...! Jeg ville lige sige at min kat chilli har fået nye billeder så gå ind og give ham en stemme så er...
Generel diskussion
Oprettet:
19. jul 2004
Visninger:
390
Hvor er min kat??? Jeg kan ikke finde Shanti. Han plejer aldrig at være væk mere end et par timer, og nu har han været væk siden i går. ...
Generel diskussion
Oprettet:
17. jul 2004
Visninger:
309
Giv min anden kat en ny stemme.. haii nu har jeg alså nulstillet stemmerne igen men nu er det bar hos min anden kat chilli så hvis i vil give ham en ny ...
Generel diskussion
Oprettet:
30. jun 2004
Visninger:
426
Er det smart????? Hey.....? Min kat (missemor) har lige fået killinger....og jeg har en anden kat som er MEGET ældre end killingerne.....
Generel diskussion
Oprettet:
29. jun 2004
Visninger:
202
webcam haii alle samn alle de billeder jeg har taget af min kat pjevs er ikk så gode begrund af at de er blevet taget med webc...
Generel diskussion
Oprettet:
28. jun 2004
Visninger:
305
Ny kat... Så har jeg fået oprettet min anden mis herinde. Tager i et kig og måske ligger en stemme? Knus
Generel diskussion
Oprettet:
28. jun 2004
Visninger:
233
giv min kat en ny steme..! Haii alle sammen jeg håber at i alle vil steme på min kat for jeg har lige nuldstemmet mine stemmer fordi jeg har lagt ...
Generel diskussion
Oprettet:
21. jun 2004
Visninger:
501
VÅGN PÅ FOLKENS!!! Felix er kommer på kategalleriet, men ingen har gidet at byde ham velkommen, skrive en lille kommentar eller give ham p...
Generel diskussion
Oprettet:
6. jun 2004
Visninger:
300
Kattemor og killinger..?? Min kat har for nogle uger siden fået killinger..kan hun godt efter det blive gravid igen??? r lidt bange for at det er...
Generel diskussion
Oprettet:
6. jun 2004
Visninger:
823
ny kat! hej jeg har nu sat min hun kat plet ind håber i vil kigge på hende krammer moi
Generel diskussion
Oprettet:
26. maj 2004
Visninger:
204
Mirakkel!!! Hej allesammen!!! Nu skal i høre om mit mirakkel!!! Jaah, i dag var jeg inde hos min nabo og hun snakkede om at hun h...
Generel diskussion
Oprettet:
25. maj 2004
Visninger:
519
ALLE KIG HER!!!!!!!!!!! Hej allesammen, jeg ville lige høre om der var nogle friske katte ejere der havde lyst til at give en stemme til min de...
Generel diskussion
Oprettet:
25. maj 2004
Visninger:
451
Hest H har stjålet billedet af min kat. DET SYNES JEG BARE IKKE ER I ORDEN.
Generel diskussion
Oprettet:
21. maj 2004
Visninger:
303
Salmonella??? Jeg vil lige høre om der er nogen af jer der ved om en kat kan få salmonella, og om den i så fald bliver syg af det????...
Generel diskussion
Oprettet:
18. maj 2004
Visninger:
326
juhuu er der ikke nogle der kunne tænke sig at udfordre min lille kat.... dem jeg har udfordret har ik vil acceptere
Generel diskussion
Oprettet:
14. maj 2004
Visninger:
474
Hmm... mærkelig stemme kan ikke helt forstå hvorfor der er en der har givet min kat 1... er der andre der har oplevet at i har fået en SÅ lav ...
Generel diskussion
Oprettet:
13. maj 2004
Visninger:
487
hejsa britta så nu har jeg oprettet en bruger, men jeg har jo ingen kat endnu, du vil jo ik gi mig min lille kat *ss* vel ?????? nej...
Generel diskussion
Oprettet:
12. maj 2004
Visninger:
436

Annonce