Forum kategorier
Indlæser...
Sortering
|
|
---|---|
Udfordringer
Hejsa til alle de smukke katte der ude. Er der nogen af jer som der har lyst til at udfordre os to dejlige katte Sonja ...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
14. mar 2010
Visninger:
450
|
Gruppe
Har en konkurrence gruppe som der skal til og gang i, meld jer meget gerne ind (:
http://www.kattegalleri.dk/html/grp_...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
23. feb 2010
Visninger:
548
|
:D
Hey.. tænkte på om I ikke vil give nogle kommentar til de billeder der er bleven lagt ind a mine dejlige drenge (:
s...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
3. feb 2010
Visninger:
480
|
OSO (:
Hej alle sammen (:
jeg skal i næste uge lave min 10 klasses OSO opgave en opgave hvor man skriver om en uddandelse. Je...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
25. jan 2010
Visninger:
937
|
moive maker
jeg kunne godt tænke mig at vide hvorrdan man henter en video ned fra youtube og sætter den i i moive maker, tar gerne ...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
24. jan 2010
Visninger:
751
|
kom nu kg jeg har brug for hjælp (PROJ
ja her i 9 klasse har vi projekt ude, og vi skal finde et emne under menneske skænber har i nogle ider?
Gruppe diskussion |
Oprettet:
18. jan 2010
Visninger:
742
|
Politikens kattebog
Jeg er i den situation at jeg leder efter politikens kattebog udgave 6, fra 1999.
Så vidt jeg kan se på alle hjemmesid...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
16. jan 2010
Visninger:
1.553
|
|
|
januar konkurrence
sanne er ikke på i øhjeblikke da hun er på ferie så hun har bedt mig om at lav en januar konkurrence emnet kan jeg ikke...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
4. jan 2010
Visninger:
858
|
simba
håber i vil se mit nye klip med simbassen http://www.kattegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=6629
Gruppe diskussion |
Oprettet:
16. dec 2009
Visninger:
1.150
|
Mine katte og sne
Har taget nogle billeder af alt den fine sne der er faldet her i odense og misserne ude i den. Kig dem endelig og kom g...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
16. dec 2009
Visninger:
1.097
|
Konkurance i December måned
Ja så er emnet fundet til denne måneds konkurence og det er "Et sødt eller sjovt julebillede af din kat".. Husk at i ma...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
1. dec 2009
Visninger:
796
|
Så er vinderen blevet fundet
Ja så bleve vinderen fundet og det blev Tiger eget af Missemor * Så et stort tillykke her fra til Missemor og katten Ti...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
1. dec 2009
Visninger:
545
|
Hjælp til.kontrakt
hejsa med jer.
jeg er ved at starte en kattepension og har haft så travel med at bygge færdig at jeg har glemt alt om ...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
22. nov 2009
Visninger:
418
|
|
|
Så er det stemme tid
Ja så er det blevet tid til at stemme på de dejlige katte der er med i denne måneds konkurence.
Husk at alle der har e...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
20. nov 2009
Visninger:
625
|
simba har fået nye billeder :P
simba har fået nogle nye billeder vil ikk kigge dem og hvis i får lyst smide en kommentar ;D
Gruppe diskussion |
Oprettet:
11. nov 2009
Visninger:
958
|
Min hjemmeside
Ja jeg har så lige opratte en hjemmeside. Kig den endelig og kom gerne med en komentar til den :0)
(link fjernet)
Gruppe diskussion |
Oprettet:
7. nov 2009
Visninger:
765
|
100 år gamle møbler
Hej alle sammen. Jeg håber ikke at nogen bliver sure over at jeg prøver at sælge min tipoldemors møbler her inde. Jeg h...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
7. nov 2009
Visninger:
569
|
Kokurence i november
Ja så er emnet blevet fundet til denne måneds konkurence og det er en fræk kat. Husk at i max må have to billeder med h...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
3. nov 2009
Visninger:
694
|
Så blev vinderen fundet
Ja som overskriften siger så er vinderen blevet fundet og det blev, Laban eget af ingelise BIMSEMOR C. Så et stort till...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
3. nov 2009
Visninger:
526
|
Ny gruppe.
Har lavet en gruppe der handler om tamrotter. Håber at der er nogen som der har lyst til at være med i den, alle er meg...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
1. nov 2009
Visninger:
627
|