Forum kategorier

Kreativ Hobby

Kreativ Hobby

Medlemmer: 99
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
Velkommen! Hej der er endnu ikke så mange medlemmer i denne gruppe, men håber da at det bliver en fornuftig størrelse, så vi kan d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2008
Visninger:
524
Hvordan er DU kreativ? Synes da lige at vi skal skrive lidt om hvad vi laver af kreative ting - så har man det på plads hehe Jeg er jo aut...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2008
Visninger:
918
Godt Nytår! Hej alle i kreative mennesker! Jeg vil benytte lejligheden til at ønske jer alle en rigtig dejlig nytårsaften og håbe...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. dec 2008
Visninger:
388
Ny gruppe! Hej alle, jeg har lavet en ny gruppe " Hyggehjørnet" - det er en efterfølger af "Sludrehjørnet". Hvis nogle af jer ikke...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jan 2009
Visninger:
432
Hvad er det seneste i har lavet? er der nogle her som har lavet noget indenfor det seneste stykke tid? af kreativt selvfølgelig :o) Det seneste jeg ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jan 2009
Visninger:
584
Gode tilbud? Jeg har lige været i Panduro idag og fandt en masse gode tilbud....skulle egentlig KUN kigge, men det kan jeg aldrig nå...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jan 2009
Visninger:
1.313
Cobra - maler på 13 år.... Har i også hørt om drengen på 13 år, som fik stor succes da han viste 22 af sine oliemaleri i Cobra stil frem på Galler...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jan 2009
Visninger:
1.127
JA! Frigiv din kreativitet! Har fundet en bog på nettet som hedder " JA! Sådan frigiver du din kreativitet" - er der nogle der har læst bogen? Den ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jan 2009
Visninger:
498
Rammetryk med foto Rammetryk med fotografier Her kommer opskriften på rammetryk med fotografier, så man kan lave de mest personlige bil...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jan 2009
Visninger:
2.640
Underbevidsthedens skrib-skrablerier Prøv ligesom surrealisterne at få det ubevidste frem i en tegning eller billede... Man starter ganske enkelt med at ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jan 2009
Visninger:
424
Nogle af mine"værker" mest blå periode De fleste af mine akvareller er blevet ødelagt af fugt :´( temmeligt trist..især fordi jeg ikke tog billeder af mine bi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. feb 2009
Visninger:
1.244
hej med jer hva sys i om det her http://www.kattegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=7584 min mening er at lave et natur tema i min stue er de her go...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. feb 2009
Visninger:
1.080
Så nu er det nu... Nu synes jeg at vi skal til at være lidt kreative i den her gruppe....Jeg tænkte på at starte en konkurrance, hvor der ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jun 2009
Visninger:
1.233
Juni konkurrence.... Så starter vi. Emnet denne måned bliver ting af træ i haven.....;o) Find dine skønneste havebilleder frem, og sæt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jun 2009
Visninger:
508
Juli Konkurrence. Vi prøver at starte på en frisk, da der ikke var så mange der meldte sig til i sidste måned. Jeg prøver at lave et lid...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jul 2009
Visninger:
972
Giv jeres stemme til Juli konkurrencen <b> Hej alle kreative medlemmer :o) Vil bare lige gøre jer obs på, at vi har en konkurrence kørende der har emnet " ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jul 2009
Visninger:
1.129
Farvelære / Farvecirklen <b>Lidt farvelære med den sikkert allerede kendte farvecirkel... </b>Billede af farvecirklen: (link fjernet) I ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jul 2009
Visninger:
2.352
Mini palør til farvesammensætning <b>PRI MÆR-farverne:</b> "rene" farver -<b> GUL, RØD, BLÅ <b>SEKUNDÆR-farverne:</b> blandes af<b> PRIMÆR-farverne</b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jul 2009
Visninger:
924
Farvesymbolik før og nu Beskrivelse af farvernes symbolske og psykologiske virkning og betydning som de er blevet brugt helt tilbage fra middel...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jul 2009
Visninger:
5.357
Farvesyn - øjet <b>Farvesyn </b>Et æble er rødt . Når lys af alle farver fra solen rammer æblet reflekteres kun det røde lys. De ø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jul 2009
Visninger:
426

Annonce