Forum kategorier

The pink panther

The pink panther

Medlemmer: 116
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
nye billeder af Mis's killinger så er der nye billeder af Mis's killinger, er de ikke bare nuser. de 2 af dem har lige åbnet deres øjne inden for det ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jun 2007
Visninger:
331
se lige den lille video af Charlie http://www.kattegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=232
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jun 2007
Visninger:
934
Lillesøster Vi har valgt at Charlie skal have en lillesøster, og vi har fundet den sødeste lille killing. Hendes navn er Nora og hu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. maj 2007
Visninger:
481
killingens øjne Heej.. En af mine killinger har fået øjne, men de helt røde og et af dem er klistret sammen igen.. Jeg har aldrig set...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. maj 2007
Visninger:
575
Hej alle sammen, skriv lige under, tak http://www.stoetkillingerne.underskrifter.dk/
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. maj 2007
Visninger:
923
tilvænning af andre katte Er der nogen der ved hvordan man bedst vænner katte til hinanden? hvis man har 2 katte der altid har gået sammen og god...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. maj 2007
Visninger:
1.465
Hjælp Søges ! Meget vigtigt ! Hej.. min kat har li fået et kuld killinger.. de kun 1 dag gamle og moren vil ikke have dem.. Mig og min storesøster h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. maj 2007
Visninger:
961
Hvordan plejer jeg Gismo bedst Hej med jer. Nogen der kan hjælpe. Det er første gang at jeg skal have en langhåret kat, så jeg håber der er nogen heri...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. maj 2007
Visninger:
560
Hjælper i ikk lii :D? jeg har gang i en udfordring og min kat er ved at tabe hjælper i mig ikke lige lidt?? :D:P
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. maj 2007
Visninger:
452
navne til killinger :) ! heej alle sammen.. jeg har et mindre problem.. Jeg mangler navne til en masse killinger :)! både pige og drenge navn...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. maj 2007
Visninger:
2.628

Annonce