{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål ang udfordringer
  • #1   30. mar 2006 Ja jeg ser udelukkende på misserne. Men jeg stemmer da også hvis nogen beder mig om at stemme på deres kat, og det siger mange er uretfærdigt og unfair, men jeg synes nu at det kan være hip som hap hvem der får min stemme med mindre at det er to af samme race så kan man da bedre sammenligne hvilken kat der er flottest (?)
    Nogle gange stemmer jeg også på den kat jeg tror har de færreste stemmer - det siger mit hjerte mig, og de fleste her bedre folk om at stemme med hjertet... Gode stemningsfyldte billeder eller sjove billeder kan jeg også stemme ud fra, men der er altså ikke noget fast kritirium for hvem der får min stemme.

Mine katte er da heller ikke særlig vindende, nærmest tværtimod - jeg tror det er en fejl min ene mis har vundet 3 af sine 23 udfordringer... He he But I don´t give a....

• #3   30. mar 2006 Laura der er da ingen katte som er grimme!

• #4   30. mar 2006 tak for svarene.. bryder mig så ik om af få folk til at stemme på min kat bare fordi det er min.. synes det skal være fair play så folk skal stemme hvad de lyster

• #5   30. mar 2006 Jeg tror aldrig at det bliver fairplay med mindre at de er af samme race. Og jeg tror at man rent psykologisk opnår at få folk til at stemme på ens kat ved at oprette tråde som denne. Man skaber en opmærksomhed omkring ens kat hvilket vækker folks nysgerrighed, jeg siger ikke at det har været hensigten med din tråd, men blot at jeg tror at det rent faktsik er hvad man opnår.
    Fairplay eller ej...
    Fx har jeg læst at der er mange som ikke bryder sig om en bestemt race og hvis den så er oppe imod en ganske almindelig huskat stemmer man på den, hvilket jeg da heller ikke synes er fair. Hvis to fra samme race er oppe imod hinanden kan man bedre bedømme dem også selvom man ikke lige har denne race som favorit... For mig er alle katte bare vidunderlige skabninger.

• #6   30. mar 2006 Winnie jeg stemmer på den kat jeg finder pænest! Og Gider ikke det der med at jeg stemmer på din, hvis du stemmer på min!

• #7   30. mar 2006 jeg kigger på hvor mange billeder der er, den med flest billeder får min stemme. og da jeg sys det kan være svært at vælge går min stemme også til dem der har skrevet mest om missen=)

• #8   30. mar 2006 forresten hvis kattene har lige mange billeder og lige meget tekst stemmer jeg på den jeg ville ønske var min=)

• #9   30. mar 2006 Channie..Helt enig der.. det der med stem på mig så stemmer jeg på dig bryder jeg mig hellere ikke om.. jeg stemmer efter ´hvilken kat jeg synes er flottest/sødest.. selvom alle katte er kære i mine øjne.. men sjove/søde billeder trækker opad..

• #10   30. mar 2006 Channie
    Hvis din kommentar var ment henvendt til mig så vil jeg bare lige præcisere at jeg stemmer ikke på andre for at de skal stemme på mig - jeg er faktisk ret ligeglad med om mine katte få stemmer eller ej, hvilket vist også fremgår af mine udfordringer - hvis jeg ikke ville tabe stillede jeg bare ikke op, men det er jo ikke andet end fis og ballade.

Prøv at lav en statestik på jeres udfordringer, hvilket er nemt når man har mange misser fx i mine udfordringer er der et helt klart mønster hvilket jeg kan se da alle mine katte har udfordret den samme mis og sjovt nok er der samme antal afgivne stemmer og heltsamme procentfordeling så der er jo altså nogle som stemmer "unfair" jeg kan da ikke tro at en af mine 8 misser kan vinde over den samme mis hvis det hele skulle foregå "fair" men det betyder som sagt intet for mig - jeg synes bare det så lidt sjovt ud da jeg lagde mærke til det...

• #11   30. mar 2006 rettelsse:... Jeg kan da ikke tro at en af mine 8 misser <b>kan ...

• #12   30. mar 2006 Jeg prøver lige igen...
    Der skulle stå <b> jeg kan da ikke tro at en af mine 8 misser IKKE kan vinde...

• #13   30. mar 2006 Nej nej det var ikke henvendt til nogen, bare sådan genneralt... Er ikke til de folk som skriver til mig i min gæstebog kom nu stm på mine katte, så stemmer jeg på dine...

Kommentér på:
spørgsmål ang udfordringer

Annonce