491 visninger
|
Oprettet:
Ang. HundeGalleri. {{forumTopicSubject}}
Hejsa. Er der andre af jer som har problemer med at komme ind på HG/HundeG, for jeg har ikke kunne komme ind siden igår formiddags da de "bare lige" skulle opdatere siden og det skulle "Kun" ta en times tid.
Jeg kan komme ind både her på KG, Baboom, BabyG og BilG osv. bare ikke på HG som jeg som hundeejer "naturligvis" er afhængig af ;-)))
maj 2008
Følger: 32 Følgere: 33 Katte: 1 Emner: 9 Svar: 125
Kan det være fordi, at du brugte en anden mailadresse, da du oprettede din bruger, i sin tid ?
jan 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
jan 2008
Jeg var ved at smide min pc ud af vinduet af raseri ;-)) Eii pjat, men jeg var virkelig ved at gå amok, fordi alt andet virker og det første jeg gør om morgenen når jeg drikker min morgenkaffe er at smutte ind på HG og nu har jeg kun min kolde kaffe og et dumt TV *Ggg*
jan 2008
Har kun dårlige erfaringer med at skifte browser :-))
jan 2008
Held og lykke med eksamenslæsningen og eksamen
Følger: 1 Følgere: 54304 Emner: 48 Svar: 226
Mvh. Rikke/KatteGalleri
Hvad sker der, hvis du prøver dette link? : http://www.hundegalleri.dk/
Kan vi få dig til at skrive til os via "kontakt" her i bunden af siden, mens du er logget ind, så kan vi nemlig se din opsætning
Mvh. Rikke/KatteGalleri
nov 2011
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 49
Prøv denne ( det virkede for mig
www.hundegalleri.dk/forum
jan 2008
Det link som Du Rikke og Livas moar har sat ind virker heller ikke.
Kan I heller ikke komme på i dag?
Mvh. Rikke/KatteGalleri
jan 2008
nov 2011
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 49
Jeg kan dog godt komme ind nu på det link, så ingen problemer her
<b>Vi har været ved at se på, hvad det kan være, der går galt. Og er kommet frem til, at det måske kan have noget at gøre med computerens sikkerhedsindstillinger,
Når man åbner et vindue for at gå på nettet, så vil der i højre hjørne være et tandhjul (i Internet explorer) - eller der vil stå værktøjer/tools. Her vælger man "Internet indstillinger", og derefter fanebladet "Sikkerhed".
Vi vil gerne vide, hvilket sikkerhedsniveau, man har (lav, middel høj).
Så klikker man på "Brugerdefineret niveau". Her kommer der en lang liste frem, og det man skal lede efter er det punkt, der hedder "Tillad Meta refresh". Hvis den står til "Deaktiver" skal det ændres til "Aktiver".
Herefter skal man sørge for at slette alle midlertidige internetfiler.
Så lukker man alle browservinduer ned - og så kan du forsøge at komme pu Hundegalleri igen.
Virker dette?
Hvis ikke, så vil vi meget gerne have et screenshot af din skærm, når fejlen "Siden kan ikke vises" kommer frem. Dette sendes til support@bazoom.dk
Og som en sidste mulighed, vil vi gerne vide om det gør en forskel at bruge f.eks dette link: http://www.hundegalleri.dk/fotoalbum - altså en af undersiderne </b>
Livas moar: dejligt, at du ikke har problemet længere
Mvh. Rikke/KatteGalleri
Mvh. Rikke/KatteGalleri
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 10
Fremgangsmåden er her:
De midlertidige internetfiler sletter du igen via "Tandhjulet" i højre side - vælger fanebladet "Generelt" - og klikker slet ved "Browserdata". Så kommer der en liste frem, hvor midlertidige internetfiler er den øverste
Vi kan desværre ikke gøre yderligere end det før beskrevne.
Elelrs kan du prøve med en anden browser - Google Chrome virker, er der mange, der har meldt tilbage.
Mvh. Rikke/KatteGalleri
jan 2008
Jeg havde tjekket alle indstillinger og de stod som de skulle og det hjalp ikke at slette cookies el.midlertidige filer, det havde jeg selv prøvet inden jeg skrev herinde og meta refresh stod på aktiveret som den skulle ;-)men jeg kom som sagt derind via Crome og det link du havde forslået = undersiden til billederne, da jeg så havde været derinde, kunne jeg pludseligt komme ind igen på den "gammeldag" måde via I.E.
1000 Tak for hjælpen Rikke du har været fantastisk "All the way"
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 10
Ane: Det var så lidt, og godt du også fandt ud af at komme på igen.
Mvh. Rikke/HundeGalleri
Ang. HundeGalleri.