{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
491 visninger | Oprettet:

Anita J
Anita J
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7

Ang. HundeGalleri. {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Er der andre af jer som har problemer med at komme ind på HG/HundeG, for jeg har ikke kunne komme ind siden igår formiddags da de "bare lige" skulle opdatere siden og det skulle "Kun" ta en times tid.
Jeg kan komme ind både her på KG, Baboom, BabyG og BilG osv. bare ikke på HG som jeg som hundeejer "naturligvis" er afhængig af ;-)))

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. HundeGalleri.
  • #1   7. jun 2012 Ingen problemer med hundegalleri, hos mig.
    Kan det være fordi, at du brugte en anden mailadresse, da du oprettede din bruger, i sin tid ?

• Anita J
    Anita J Tilmeldt:
    jan 2008

#2   7. jun 2012 Nej det er den samme som jeg altid har brugt, men tak for dit svar :-))

• Anita J
    Anita J Tilmeldt:
    jan 2008

#3   7. jun 2012 1000 tak Lykkevang. Nu ved jeg da at det ikke kun er hos mig at den er gal.
    Jeg var ved at smide min pc ud af vinduet af raseri ;-)) Eii pjat, men jeg var virkelig ved at gå amok, fordi alt andet virker og det første jeg gør om morgenen når jeg drikker min morgenkaffe er at smutte ind på HG og nu har jeg kun min kolde kaffe og et dumt TV *Ggg*

• Anita J
    Anita J Tilmeldt:
    jan 2008

#4   7. jun 2012 Jeg tror også jeg hopper med på vognen og hiver mig i håret mens jeg venter på at "DE" selv ordner det,
    Har kun dårlige erfaringer med at skifte browser :-))

• Anita J
    Anita J Tilmeldt:
    jan 2008

#5   7. jun 2012 Hihihihi..Enig..Jeg duer heller ikke til at løse IT problemer, så jeg forholder mig også neutral, men jeg har self.heller ikke andre muligheder ;-).

Held og lykke med eksamenslæsningen og eksamen

• KatteGalleri.dk
    KatteGalleri.dk Administrator

Følger: 1 Følgere: 54304 Emner: 48 Svar: 226
    #6   7. jun 2012 Anita og Lykkevang: Vi er ved at se på, hvad det kan skyldes - og i den forbindelse, vil vi meget gerne vide, hvilken webadresse, I går ind på, når I vil ind på siden. I kan bare sætte link ind her i tråden smiley

Mvh. Rikke/KatteGalleri

• KatteGalleri.dk

#7   7. jun 2012 Lykkevang: Det var lige præcis, det vi søgte smiley
    Hvad sker der, hvis du prøver dette link? : http://www.hundegalleri.dk/

Kan vi få dig til at skrive til os via "kontakt" her i bunden af siden, mens du er logget ind, så kan vi nemlig se din opsætning smiley

Mvh. Rikke/KatteGalleri

• #8   7. jun 2012 Jeg kunne heller ikke komme ind på siden med det link jeg plejer. På mobilen var der ingen problemer, så jeg viste siden var oppe og køre igen smiley

Prøv denne ( det virkede for mig smiley )
    www.hundegalleri.dk/forum

• Anita J
    Anita J Tilmeldt:
    jan 2008

#9   8. jun 2012 Jeg plejer også at bruge den adr.som Lykkevang gør,
    Det link som Du Rikke og Livas moar har sat ind virker heller ikke. smiley

• KatteGalleri.dk

#10   8. jun 2012 Livas moar: Hvilket link plejer du at bruge?

Kan I heller ikke komme på i dag?

Mvh. Rikke/KatteGalleri

• Anita J
    Anita J Tilmeldt:
    jan 2008

#11   8. jun 2012 Hej Rikke. Nej heller ikke idag smiley og jeg har igen prøvet adressen i alle udformninger men ingen af dem vil åbne siden.

• #12   8. jun 2012 Jeg plejer jo bare at bruge www.hundegalleri.dk

Jeg kan dog godt komme ind nu på det link, så ingen problemer her smiley

• KatteGalleri.dk

#13   8. jun 2012 Anita J - og andre der må have problemer med at komme på Hundegalleri:

<b>Vi har været ved at se på, hvad det kan være, der går galt. Og er kommet frem til, at det måske kan have noget at gøre med computerens sikkerhedsindstillinger,

Når man åbner et vindue for at gå på nettet, så vil der i højre hjørne være et tandhjul (i Internet explorer) - eller der vil stå værktøjer/tools. Her vælger man "Internet indstillinger", og derefter fanebladet "Sikkerhed".
    Vi vil gerne vide, hvilket sikkerhedsniveau, man har (lav, middel høj).
    Så klikker man på "Brugerdefineret niveau". Her kommer der en lang liste frem, og det man skal lede efter er det punkt, der hedder "Tillad Meta refresh". Hvis den står til "Deaktiver" skal det ændres til "Aktiver".

Herefter skal man sørge for at slette alle midlertidige internetfiler.

Så lukker man alle browservinduer ned - og så kan du forsøge at komme pu Hundegalleri igen.

Virker dette?

Hvis ikke, så vil vi meget gerne have et screenshot af din skærm, når fejlen "Siden kan ikke vises" kommer frem. Dette sendes til support@bazoom.dk

Og som en sidste mulighed, vil vi gerne vide om det gør en forskel at bruge f.eks dette link: http://www.hundegalleri.dk/fotoalbum - altså en af undersiderne </b>

Livas moar: dejligt, at du ikke har problemet længere smiley

Mvh. Rikke/KatteGalleri

• KatteGalleri.dk

#14   8. jun 2012 Lykkevang: Tak fordi du prøvede smiley De midlertidige internetfiler sletter du igen via "Tandhjulet" i højre side - vælger fanebladet "Generelt" - og klikker slet ved "Browserdata". Så kommer der en liste frem, hvor midlertidige internetfiler er den øverste smiley

• KatteGalleri.dk

#15   8. jun 2012 Det var dejligt at høre Lykkevang! smiley Og vi siger også tak for hjælpen med at finde frem til problemet!

Mvh. Rikke/KatteGalleri

• #16   8. jun 2012 jamen, er altså totalt en computer idiot.....kan stadig ikke komme ind på hundegalleri sikkerheden er på aktiver og at slette filer er jeg godtnok bange for tænk hvis det er for evigt? men sabvner mit hundegalleri forfærdeligt.....hjælp med både livrem og seler??? ååååh kan og vil i godt hjælpe mig computer idiot? TAAAAKK....Ane

• KatteGalleri.dk

#17   8. jun 2012 Ane: Det er ikke filerne på din computer, du skal slette - men de midlertidige internetfiler, som browseren gemmer. Så du mister ikke dit indhold på computeren ellers. Af navnet midlertige internetfiler, kan du høre at de netop er midlertidige, og de slettes, som regel helt automatisk engang imellem.

Fremgangsmåden er her:
    De midlertidige internetfiler sletter du igen via "Tandhjulet" i højre side - vælger fanebladet "Generelt" - og klikker slet ved "Browserdata". Så kommer der en liste frem, hvor midlertidige internetfiler er den øverste smiley

Vi kan desværre ikke gøre yderligere end det før beskrevne.

Elelrs kan du prøve med en anden browser - Google Chrome virker, er der mange, der har meldt tilbage.

Mvh. Rikke/KatteGalleri

• Anita J
    Anita J Tilmeldt:
    jan 2008

#18   9. jun 2012 Hov Sorry Rikke, jeg glemte helt at svare dig herinde"Rødmer" :-), jeg fandt jo svaret igår ved at komme ind via "Crome" og NITTIBs svar/input i tråden inde på HundeGalleriet.

Jeg havde tjekket alle indstillinger og de stod som de skulle og det hjalp ikke at slette cookies el.midlertidige filer, det havde jeg selv prøvet inden jeg skrev herinde og meta refresh stod på aktiveret som den skulle ;-)men jeg kom som sagt derind via Crome og det link du havde forslået = undersiden til billederne, da jeg så havde været derinde, kunne jeg pludseligt komme ind igen på den "gammeldag" måde via I.E.

1000 Tak for hjælpen Rikke du har været fantastisk "All the way" smiley Hilsen fra Anita, de 3 tøsers slavinde. smiley

• #19   9. jun 2012 en stor tak for hjælpen kom ind via sletning af midl.indstillinger og brug af google crome, har været på h.g. flere gange siden...tuuusind tak for guidningen Ane

• KatteGalleri.dk

#20   11. jun 2012 Anita: Det var godt, at det lykkedes til sidst - nogle gange opfører browsere sig lidt mærkeligt smiley Og tak for de pæne ord.

Ane: Det var så lidt, og godt du også fandt ud af at komme på igen. smiley

Mvh. Rikke/HundeGalleri

Kommentér på:
Ang. HundeGalleri.

Annonce