{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
294 visninger | Oprettet:

Kostplan {{forumTopicSubject}}

Hej,

jeg vil høre om der er nogen herinde der kender et sted hvor de laver kostplaner?

Jeg søger en meget specificeret plan.
Jeg vil ikke have en hvor jeg om morgen kan vælge mellem morgenmads produkt eller brød med magert pålæg, og om aften så og så mange gram kød og grøntsager.

Jeg søger en kostplan, hvor jeg fortæller hvad jeg kan lide og hvad jeg ikke kan lide, og hvor meget tid jeg kan bruge på madlavning og derud fra bliver der lavet en dag for dag, hvad jeg skal spise på alle tidspunkter af dagen og hvilke ingredienser jeg skal bruge.

Jeg ved godt at det måske lyder åndssvagt, men jeg har mange gange prøvet det andet og det bliver så ensformigt, fordi jeg ikke kan finde på nye spændende ting.

Håber der er nogen der kender til noget smiley

God sommer - søndag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kostplan
  • #1   27. maj 2012 Nu ved jeg ikke om det er pga. slankekur, men hvad med en kostvejleder?
    Studér alle madsiderne i dit yndlingsugeblad - Ude og Hjemme kan anbefales smiley

• #2   27. maj 2012 Du kan tage kontakt til en diætist og få udarbejdet en kostplan smiley

• #3   27. maj 2012 Når man går til en diætist får man så sådan en specificeret plan? Med den aften skal du spise kylling i wok, og næste aften skal du spise spaghetti og kødsovs fx? Eller står der du skal til aften spise 150 g kylling og 300 g grøntsager. Og så skal man selv vælge?

• #4   28. maj 2012 Den diætist jeg var ved lavede sådan en med 150 g fjerkræ/fisk eller 100 g kød, 150 g kartofler eller 120 g kogt ris/pasta, jævnet sovs, min. 150 g grøntsager...

Men på den måde kan man jo også sagtens lave et super lækkert måltid!

Det betyder jo ikke at du SKAL spise et "kedeligt stykke kød" med sovs og kartofler til...

Du kan jo sagtens skære kødet i strimler og lave det til wok...
    Så længe du har de rette mængder...

• #5   29. maj 2012 Okay. Jeg har nemlig aldrig set en kostplan fra en diætist før. Men så vil jeg ikke betale så mange penge for det. Så vil jeg hellere vægtkonsulenterne. Fordi det er jo også sådan noget med 30 g morgenmadsprodukt og 300 g grøntsager og så kan man selv sammensætte alverdens retter.

Tak for svar smiley

Kommentér på:
Kostplan

Annonce