{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
695 visninger | Oprettet:

På jagt efter film-navne {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen

Jeg har længe ledt efter navnene på to film som jeg har set på Hallmark, og som jeg gerne vil se igen, men aner ikke hvad de hedder, og håber nogen af jer ved hvad de hedder.

Første film handler om et fly som skal fra australien og til USA, og der ombord på fly er placeret en bombe, og først da de har passeret hawaii, får de melding om at der er en bombe. Det er for sent at vende om, og de kan ikke nå til USA før bomben går af. Man prøver at afmontere bomben, men det lykkes ikke. Bomben går af, og udsender en giftig grøn gas, og en af de ældre ombord på flyet ofre sig, ved at gå ind i gassen, og sender den ned i baggangeområdet, for at give mere tid til de resterende på flyet.

Den anden film er om en teenagedreng som bliver sendt ud til sin bedstefar i sommerferien, og det er han ikke tilfreds med. Bedstefaren beslutter at de skal bruge hele sommerferien på at ride ud til stillehavet. Drengen klaret det ikke godt, men i løbet af turen bliver de to tættere. Bedstefaren bliver syg, og dør. Drengen begraver ham, og fortsætter sin rejse til ære for bedstefaren. Da han når til LA(eller lignende by) køber han et amerikansk flag, og flygter fra politiet, som forsøger at fange ham. Han når ud til at stranden, og vifter med flaget.

Håber der nogen som kan hjælpe mig, for har søgt med lys og lygte.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  På jagt efter film-navne
Kommentér på:
På jagt efter film-navne

Annonce