755 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "At give en"
At give medicin til kat
Min den ældste kat er blevet syg igen. Han var meget syg som killing med div sygdomme blandt andet dårlig mave. Nu næsten et år efter at vi blev sygdomsfri har han fået et tilbagefald :( Så nu er v...
Min den ældste kat er blevet syg igen. Han var meget syg som killing med div sygdomme blandt andet dårlig mave. Nu næsten et år efter at vi blev sygdomsfri har han fået et tilbagefald :( Så nu er v...
Skrevet af: Luna S - 23. nov 2019
At give en ældre kat væk? Hjælp..
Kære KG'ere. Håber at vi kan holde en god tone i dette forum. Jeg tænkte på om I kunne hjælpe mig med mit lille problem. Vi har en ældre blandingskat fra 2004, som vi nu står og skal af med.. Hu...
Kære KG'ere. Håber at vi kan holde en god tone i dette forum. Jeg tænkte på om I kunne hjælpe mig med mit lille problem. Vi har en ældre blandingskat fra 2004, som vi nu står og skal af med.. Hu...
Skrevet af: ©NOW * NataschaSv - 7. jun 2010
Spar penge på din forsikring
maj 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 57
okt 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 6
maj 2012
maj 2012
Du kan selv stille nogle krav til de mennesker som overtager, så som: Katten skal være fortsat indekat/katten skal have mulighed for at kunne komme ud, ingen små børn, katte eller hunde i det nye hjem, skal det være en børnefamilie, skal det være et par, skal det være en single,
Mød menneskerne inden, og se om de ville kunne tage sig af din kat, ligeså godt som du kan.
sep 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 72 Svar: 322
sep 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 72 Svar: 322
Tidligere har jeg givet killinger væk, og faktisk har de fleste altid haft en ting med til vores dreng (En bog eller lign)
At give en kat væk!