Savnet af Tøsen ! {{forumTopicSubject}}
Jeg SAVNER min prinsesse ( Tøsen altså ).
Jeg blev for 1½ uge tids siden indlagt pga. psykiske problemer, og i mellem tiden har Tøsen været hjemme ved min mor.
Jeg ved heldigvis at hun har det som blommen i et æg + mere til. Jeg snakker dagligt med min mor, især for at høre hvordan det går med Tøsen, samt hvad hun har lavet af underligheder.
Men nøjs, hvor jeg savner at se hendes flip, jeg savner at hun putter ved siden af mig når jeg sover og alt det andet..
Desværre går der nok noget tid inden jeg kommer hjem endnu
Kender i det når i f.eks er på ferie eller andet, at i så bare savner jeres kat mere og mere ?
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Så jo, jeg kan følge dig, men dejligt at du ha et godt pasningsalternativ, så kæmp nu for at blive rask.
God bedring!
okt 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 42 Svar: 122
jeg håber da at jeg på et tidpunkt må komme hjem til hende, bare lige en times tid eller sådan noget.
Tro mig, jeg kæmper en hvis ende ud af bukserne og holder bla. modet oppe ved tanken om at Tøsen har det så godt
okt 2009
Følger: 21 Følgere: 20 Katte: 6 Emner: 1 Svar: 74
Det var helt klart fordi jeg vidste min huskat ikke havde det godt. Heldigvis har din kat det som blommen i et æg, så der kan du heldigvis slappe af og koncentrerer dig om dig selv
Jeg håber, du hurtigt kommer ovenpå, så du kan komme hjem og nyde din fjollede pige
aug 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 863
Efterhånden vænner jeg mig til det, men jeg glæder mig helt vildt, når jeg kommer til lufthavnen...
Ærgeligt, at du er nødt til at undvære hende, men mon ikke du snart blir så stabil, at du kan besøge hende ?
Hun har det jo heldigvis godt...
Kan du ikke tale i telefon med hende ?
Det har jeg nogen gange gjort med mine....
Ved godt det lyder lidt gak, men det er sådan noget min søster og jeg gør, når vi passer hinandens katte
Savnet af Tøsen !