hvad bilder folk sig ind når de har aftaler? {{forumTopicSubject}}
jeg er faktisk ret træt af useriøse kattefolk - reflekterede på en annonce i onsdags, hvor en søgte et kradsetræ - hun bor på Fyn, men kan desværre ikke huske hendes navn - men har hendes mobilnummer.
Hun vil gerne købe det træ jeg har til salg og vi aftaler hun skal komme fredag - jeg bliver hjemme KUN pga hende, fordi vi havde jo en klar aftalem at hun skulle komme efter dyrelægebesøg i Vejle....jeg ventede på hende i 3 timer - hun svarede pludselig ikke på sms'er, og har endnu ikke svaret mig hvor hun bliver af
Hvad får folk til bare at tage andre mennesker så lidt seriøst, så folk bruger en fredag aften på en, som aldrig kommer - hvad får folk til ikke bare at sende en sms og aflyser.....
Jeg har flere gange oplevet temmelig useriøse mennesker her på kattegalleri. Oplever I andre lignende?
Jeg har lyst til at kontakte kattegalleri, for at få hendes navn udleveret - for en gang skyld bad jeg hende sende sms, hvis hun havde interesse i yderlig info om mit kradsetræ - og troede at jeg den vej kunne få folk til at tænke en ekstra gang, men nej det var så heller ikke nok. Og da hun har slettet sin annonce kan jeg ikke finde hende ingen - vil så gerne have en undskyldning, for jeg er bare skuffet over hendes opførsel, må jeg indrømme....men har det også sådan, at det KUNNE jo være, at der var en forklaring som ville kunne accepteres
Hilsen Heidi og birmabanden
sep 2011
Følger: 10 Følgere: 18 Katte: 6 Emner: 30 Svar: 1.015
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.951
men desværre er der mange der er ligeglade..
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.708
aug 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 863
Ikke noget at sige til, at man inden for sundhedssektoren har valgt at indføre gebyrer for udeblivelser.
jan 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 20 Svar: 315
Jeg har prøvet noget lignende, også med en fra fyn (mon det er den samme..). Hun havde bestilt en tegning og aftalen var at hun skulle hente den hos mig. Men hun brød alle sine aftaler og havde altid 17000 undskyldninger - hun løj mig lige op i ansigtet rigtig mange gange, og kom da til sidst i tanker om (efter flere uger med underlige undskyldninger) at hun ikke ville købe "min vare" som hun udtrykte det. Ja tak, dame.. Nu havde jeg altså brugt 4 timer og materialer på at tegne hendes grimme hest (*stamper i jorden og bliver gal*).
Der findes altså åbenbart nogle mennesker som bare er ubehøvlede og uopdragne..
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 8 Emner: 57 Svar: 678
Du skal ikke følge dig truffen Susan ;O)
Heidi og birmabanden
feb 2007
jeg fandt annoncen..... så lad være med at bruge din tid på hende, med mindre du kender dig en dag, for du venter åbenbart forgæves
Har skrevet en pb til hende, så ser vi om hun har en undskyldning eller ikke...forventer den faktisk ikke
Hilsen Heidi og birmabanden
feb 2007
Så jeg venter spændt på om hun kommer en anden dag ;O)
sjovt nok har jeg aldrig fået en sms for meget, men ofte en sms for lidt....... de positive sms'er kommer sjovt nok altid frem, men de konfronterende på ens adfærd, vupti de må være smuttet i det sorte smsunivers... ;O)
Heidi og Con Meobanden
PS vores katte ELSKER kradsetræets, som jo var slæbt frem til anledningen af købet..... alle hylder er konstant optaget ;O)
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Øv. Håber da ikke at nogen ligefrem <b>forventer</b> at jeg handler så uopdragent, umodent og uansvarligt pga. alder, som TS har været udsat for.
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
aug 2008
Der sker så meget - hele tiden - lige pludselig får man en sms, lige pludselig kommer veninden forbi:"ska vi ikke ?"
Og væk er man !
Jeg er lidt mere overbærende over for de helt unge - hvilket IKKE betyder, at jeg ikke meddeler dem min utilfredshed ved uregelmæssigheder ! ;D
Men når det drejer sig om voksne fuldt udviklede mennesker, er der sgu sjældent gyldig grund til ikke at overholde almindelig høflighed...
jan 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 47 Svar: 552
Nu er jeg lige præcis 21 år gammel, og jeg kan godt finde ud af at overholde mine aftaler, og melde fra på en ordentlig måde, hvis det en sjælden gang er smuttet for mig. Jeg ved godt at det ikke er det debatten handler om, og i siger NOGLE unge. Men der er da også NOGLE på 40 år som hller ikke kan finde ud af det. Og så er det vel ligegyldigt med alderen? Måske det bare handler om at NOGLE mennesker ikke kan finde ud af at opføre sig?
mar 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.951
Åhh jamen jeg kender det fra de mennesker der vil komme og kikke på killinger, og ja der tager jeg en dag ud af kalenderen.. støvsugningen får lige en tand ekstra. Der bliver købt kaffe og noget kage, nogen gange bager jeg, og kommer folk lang vejrs fra, ja så bliver der smurt en bid brød, altså jeg køber ekstra ind..
og så kommer der ikke nogen....
aug 2008
Masser betænksomme høflige rare unge mennsker
Heller ikke alle teenagere - som var MIN målgruppe - er sådan...
Og ALT for mange modne (?) mennesker, som slet ikke kan finde ud af, hvordan man opfører sig..
Og DEM er der ingen undskyldning for ;))
jul 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 13 Svar: 95
Men må nok indrømme at jeg skulle hente et kradsetræ ved en, og om aftenen får jeg en besked hvor hun skriver "ville du komme i dag?" Jeg havde fuldstændig glemt det, og skyndte mig at undskylde. Selvfølgelig hentede vi det dagen efter. Måske har hun glemt det, og er så lidt flov over det? (:
hvad bilder folk sig ind når de har aftaler?