{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

Bedømmelser! {{forumTopicSubject}}

Jeg er lidt nysgerrig smiley

Giver i jeres stemmer efter hvad i VIRKELIG synes?

Lav: Fordi den er kedelig..
Middel: Fordi den ligger i mellem..
Høj: Fordi den er flot..
Ekstra Høj: Fordi den er super flot..

Eller giver i bare høj til de fleste fordi det er synd at give andet eller bare for at give det?

Personligt bedømmer jeg jo ud fra hvad jeg virkelig synes. Katten kan være super dejlig og sød og flot i ejerens egne øjne, men beder man om bedømmelser, skal man vel også være villig til at se hvad andre folk mener? Eller hvad?

Jeg har lagt mærke til, at ret mange katte herinde får høj, hvor jeg (min mening) synes at en alm. brun/grå stribet kat som ligner mange andre er kedeligere at se på, end en blandings eller racekat med flot pels eller farver. En alm. huskat kan også være super flot, men så skal den have et specielt udseende med ansigtsform, farver og aftegninger.

Hvad synes i? Hvordan bedømmer i? Og kan man tillade sig at blive sur over at ens kat har fået fx. middel bedømmelser? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedømmelser!
  • #2   18. feb 2012 Stemmer ikke på andres mere. Det er meningløst.
    Og tigger heller ikke om stemmer ligesom mange andre gør - stem hvis man vil, men jeg opdager sikkert aldrig hvad de har fået af bedømmelser smiley

• #3   18. feb 2012 Jeg giver kun høj og ekstra høj..
    Synes jeg ikke om katten, så stemmer jeg ikke på den.. Men nu er det ret sjælent at jeg ikke synes om en kat, altså mener den er flot..

det er tit på grund af dårlig billede kvalitet.

Og nemlig det Susan skriver er desværre sådan rigtig mange stemmer..

• #4   2. mar 2012 Jeg har lige fået karakteren lav af en herinde - fordi vores katte er under hinandens udfordring - det synes jeg er meget unfair.

Jeg giver kun karaktere til dem der er sådan noget ekstra i mine øjne.. om det så er et godt billede, ekstra sød udtryk eller noget andet det er ret forskelligt men gør det ikke bare hvis personen er sød.

og hvis jeg ikke synes om katten gør jeg intet.. så går jeg videre til næste kat, men for mig ser næsten alle katte søde ud på hver deres måde..

Men jeg er da virkelig træt af dem der giver det ud fra hvordan personen er eller ud fra at sænke den anden kat hvis man er udfordret. Det er da usportsligt og noget værre pjat.!!

• #6   2. mar 2012 Jeg bedømmer sjældent og giver kun høj eller ekstra høj.
    Kan simpelthen ikke se at en kat kan få lav. Alle er da søde:-)

• #7   3. mar 2012 Ja alle katte er søde! Helt sikkert smiley
    Men jeg tolker bedømmelser som at man skal bedømme for ens udseende. Har aldrig givet en kat lav, men middel er det mindste jeg har givet. For hvis jeg synes den ene er flottere end den anden får den ene middel og den anden høj eller den ene høj og den anden ekstra høj.. Hvis man har valgt at have bedømmelsesmuligheden på ens profil, så mener jeg også at man må tage imod hvad som helst, ellers må man fravælge denne funktion som nogen andre har gjort.

Kommentér på:
Bedømmelser!

Annonce