Katteskåle - så hunden ikke kan nå? {{forumTopicSubject}}
Hej alle!
Min kat er efterhånden en ældre herre, og han har lige været halt på det ene ben i nogle dage - dyrlægen begynder at snakke om, om han måske er ved at få gigt eller lign.
Men indtil nu har hans madskåle stået oppe på et højt bord - vi har nemlig en hund (Coton De Tulear), der æder kattens mad, hvis han kan komme til det.
Nu kan han dog ikke hoppe så højt mere - han hopper tit ind i siden at bordet, eller kommer ikke helt op osv. derfor holder det ikke! Lige nu står maden inde på mit værelse på gulvet, men så kan han ikke spise, når vi ikke er hjemme, og det holder bare ikke i længden, da hunden æder det med det samme, hvis min dør ikke er lukket osv.
Derfor tænkte jeg på - kan man ikke få en ellr anden smart trappeagtig ting at stille skålene på eller lign?
Jeg skal bruge en højde som hunden ikke kan nå, men som katten godt kan hoppe på op stadig - Hjæææælp søges!
På forhånd tak!
mar 2009
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 17 Svar: 43
Hunden er ca. samme størrelse som katten...
sep 2011
Følger: 1 Emner: 27 Svar: 113
jul 2009
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 13 Svar: 35
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Katten bruger den som trappe op til vindueskarmen.
Jeg synes simpelthen, det er genialt.
Du kan se den her (sidste billede under Zulu)
http://www.kattegalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=13147
Når din kat har gigt, har den også smerter, så jeg synes, du skal tale med din dyrlæge om smertebehandling.
Flydende Metacam (som de fleste katte tilmed kan lide smagen af) er godkendt til langtidsbehandling.
Katteskåle - så hunden ikke kan nå?