Andre dyr {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Kan forstå at det man skriver her ikke nødvendigvis skal omhandle katte. Så jeg vil da bare gerne fortælle hvilke andre dyr vi har og lad det være oplæg til jer andre om at dele med mig hvad i ellers har af dyr.
Vi bor på en stor nedlagt landejendom,hvilket jo giver en del plads..
Vi har ud over vores 6 katte også to hunde.En Labrador/Siberian Husky balnding og hendes søn som kom efter en parring med en Collie.Vi håber dog på en dag at finde en ren Husky til hende.
Så har vi en Grå Jaco papegøje som snakker vores ører af.
Vi har en enkelt kanin og to marsvin og to Shetlands ponyer.
Så har vi Sugar Gliders også kaldet Flyve Pung Egern.Et lille sjovt natdyr.
Sidst men ikke mindst har jeg 43 chinchillaer i mange mange forskellige farver. Ikke som pelsdyr,men som et hobbyopdræt.
Alle dyr og unger til salg kan ses på min hjemmeside
www.colourpoint.dk
Glæder mig meget til at høre hvad i andre har af kæledyr.
Miav fra Rikke og alle dyrene
nov 2005
Følger: 33 Følgere: 32 Katte: 6 Emner: 84 Svar: 1.130
(link fjernet)
(link fjernet)
okt 2005
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 3 Emner: 63 Svar: 405
Jeg har jo mille som er her inde, så har jegt en anden huskat missen, så har vi en hund sille der er Rotweiler, så har vi en masse fisk og så har jeg 2 nymfeparakitter, den ene hedder futte den anden har ikke noget navn..
Det var det hele..
maj 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 1 Emner: 73 Svar: 499
Har oss to heste, der kan ses her:
(link fjernet)
Detsidste skud på stammen er min Chincilla Olfert, der desværre ikke hører til på noget galleri.
Han er 11 år gammel og stadig fuld af krudt - det må være alle de vitaminer han får i form af ledninger, potteplanter og tapet der gør, at han holder sig så godt
mar 2006
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 1 Svar: 3
Men det lyder som dejlige dyr i har ud over jeres katte
jul 2005
Følger: 40 Følgere: 38 Katte: 1 Emner: 135 Svar: 1.021
jeg har 3 huskatte: gismo der er en rød hvid hankat: (link fjernet)
Lulu der er en grå-stribet hunkat: (link fjernet)
Bella der er en sort hvid hunkat: (link fjernet)
så har jeg Djindja hun er en blandings kat mellem main coon og alm huskat: hun er en 2-3 farvede kat: (link fjernet)
så ér der Spike, han er en blanding mellem norsk skovkat (eller main coon) og en alm huskat: (link fjernet)
så har vi 4 hunde:
Tjecko der er et stort rundkørelse han er en sort med hvid bryst kastrat: (link fjernet)
derefter er der Ticki: hun er en rundkørelse mellem en labredore og en formel hun er også sort med hvid bryst: (link fjernet)
så er der Tasja: hende ved vi ikke hvad der er i men hun er sort med lidt brunplettet ben og kæber: (link fjernet)
og til sidst i hundeverden er der Tino: han er også en kastrat da han ikke kunne lade ticki og tasja være i løbetiden og ved et uheld fik de 10 hvalpe hver med 2 dages mellemrum... og så var det slut men han er en blanding mellem en formel 1 labredore og en rottweiler han har kroppen som en labredore men farverne som en rottweiler: (link fjernet)
der udover har vi 2 kaniner en han kanin Bandit han er 3 farvede dværgvædder og den anden er en hun, hun hedder Beauty og er en zobel
og så et marsvin (som kan ses på billedet) det er en han og hedder Hugo
og til alder alder sidst er der Kida hun er en blåpandet amazone papegøje (det er også hende der er på billedet) hun er tam og kan snakke så man bliver vanvitig...
vi ønsker os en nedlagt landegendom og så ønsker jeg mig en nordbakke (hest)
jul 2005
jul 2005
mar 2006
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 1 Svar: 3
Jeg troede jeg havde mange dyr,men er heldigvis ikke alene om det..hi hi.
Der har været noget marsvine forum skal prøve at tjekke op på det.
jul 2005
Andre dyr