{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.240 visninger | Oprettet:

Dyrene i Rumænien bliver slået ihjel! {{forumTopicSubject}}

Alle gadehunde og katte bliver slået ned på åben gade på meget brutal vis, da Rumænien lige har indført at alle disse dyr skal slået ihjel....

OBS: billederne er af meget ubehagelig karakter
men ved at klikke på linket og skrive under kan vi være med til at forhindre at mange dyr kommer til at lide på denne måde..

Rumænien er en del af EU og derfor påvirker sådan noget her hele landets fremtid, det kan det hvert fald gøre hvis i skriver under..

HJÆLP DYRENE DE KAN IKKE TALE SELV

http://www.thepetitionsite.com/43/international-collection-of-signatures-to-be-submitted-to-the-european-commission-to-stop-the/

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrene i Rumænien bliver slået ihjel!
  • #1   24. nov 2011 Done..
    det er skrækkeligt smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.369
    #3   24. nov 2011 Jeg fandt lidt om Care2.com på google. smiley

http://www.care2.com/causes/elephant-cruelty-case-owners-of-anne-will-be-prosecuted.html

• #5   24. nov 2011 Det bliver ikke blæst ud i pressen da den lov faktisk allerede har eksisteret et par år dernede. Det er bare først nu, at jeg hører om det. at du ikke vil skrive under fordi du ikke ved hvem care2 er, er helt dit eget valg.
    Jeg håber bare at de andre herinde, ikke lader deres mening holde tilbage af den grund

• #7   24. nov 2011 Du kan da finde organisationen i Wiki:

http://en.wikipedia.org/wiki/Care2
    Der står bla:
    "Founded i 1998"

Så bestemt ikke noget nyt. På deres hjemmeside står der er "17,509,696 members"

Jeg er enig, man skal ikke bare udlevere sine oplysninger til hvem som helst, omvendt kan man jo ikke skrive under, hvis man ikke vil tilkendegive, hvem man er.

• #9   24. nov 2011 Pia D - da wikipedia er en offentlig side som alle og enhver kan gå ind og rette oplysninger i, kan den ikke bruges som troværdig kilde smiley

• #10   24. nov 2011 Susan: Nej, det har du da helt ret i, men så kan du aldrig skrive under på noget på nettet.

Maria Cecilie: Nej nettet er *aldrig* 100% troværdigt, dog er Wiki oftest vældig opdateret med korrekte oplysninger, netop fordi alle kan skrive deri.
    Står der noget ukorrekt bliver det som regel rettet meget hurtigt.

Kan vi ikke lade det blive ved det vedr skrive under eller lade være, netsikkerhed, etc; emnet er trods alt et helt andet, nemlig nedslagtning af hunde i Rumænien.
    smiley

• #13   24. nov 2011 Susan: Det er helt i orden du har det sådan, det har jeg også selv smiley Men du kan altid gå ind og læse betingelserne som man skal krydse af, så kan du da hvert fald finde ud af hvad du bliver "bundet" til smiley

• #15   24. nov 2011 Så har jeg skrevet under - selvfølgelig!

PS: For øvrigt kan både min adresse og tlf.nr. m.m. til enhver tid findes, både via KRAK, De gule Sider og min hjemmeside.
    Modtager jeg henvendelser, som jeg ikke ønsker at besvare trykker jeg på DELETE eller sætter afsenderadressen på *uønsket post*.
    Sværere er det ikke.

• #16   24. nov 2011 Susan:
    Er du rar at lægge link ind til spørgsmål omkring dette stillet til europaparlamentet?

Jeg har ledt, men kan ikke finde det, jeg googlede:
    romania dog killing
    der kom til gengæld mange andre 'svar'

pft
    Pia

• #18   24. nov 2011 Tusind tak Susan smiley

Og ØV at svaret er:

"Svar afgivet på Kommissionens vegne af John Dalli

Spørgsmålet om beskyttelse af herreløse hunde er allerede blevet behandlet af Kommissionen i svarene på skriftlig forespørgsel E-3631/2010, E-6744/2010, P-7928/2010, E-4111/2011, E-5087/2011 og E-5291/2011(1).

Kommissionen modtager jævnligt henvendelser fra EU-borgere om behandlingen af herreløse hunde, men som tidligere udtalt henhører dette spørgsmål under medlemsstaternes kompetence, og Kommissionen har derfor ingen bemyndigelse til at iværksætte specifikke foranstaltninger på dette område."

EU gør 0 og en prut.

• #19   24. nov 2011 Hvis det er en lov som har eksisteret i et par år, så kan jeg ikke forstå at sidste år, da jeg var i Rumænien, fik jeg fortalt at de havde flere organisationer som neutraliserede og mærkede de herreløse hunde og katte, som havde et tilhørssted, for så kom der ikke flere til. Altså flokken af hunde og katte sørgede for at der ikke kom flere i området.

De fortalte også at de dyr som var for syge blev humant aflivet og det synes jeg er i orden. De har mange flere herreløse dyr end vi nogensinde kommer til at se, for de har en anden holdning til dyr end vi har i dk. Der får man en hvalp eller killing og så smider man den ud, når den ingen interesse mere har for familien.

Kommentér på:
Dyrene i Rumænien bliver slået ihjel!

Annonce