{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

Lektiehjælp til spansk? (Mangler og søger) {{forumTopicSubject}}

Jeg har en lille efterspørgsel på en eller anden som kan spansk, og har lyst til at hjælpe mig med mig lektierne ind imellem.

Her i marts måned, skrev jeg mig op på til HF og op på nogle halvårshold. Fra august til december 2011, med eksamen i slutningen af december måned, ”Spansk 0-B”. Fra januar 2012 – juni 2012, ”Spansk B-A”.

Jeg tænkte mig vidst ikke lige HEEEELT om da jeg skrev mig op på de turbo hold, for det er saft suseme svært og ben hårdt at lære et helt sprog fra bunden af til et B-niveau på kun 6 måneder, når du på forhånd kan absolut nul og niks!( Faktisk kun 4 måneder, når man taler skole regi, og fratæller ferier og helligdage. )

MEN, bordet fanger og jeg er på holdet jeg skrev mig op på, og så må jeg bare klø på så godt jeg kan. Jeg er samtidigt så forbistret stædig, at jeg altså bare VIL bestå og også med en god karakter, også selv om det koster mig 3 til 4 timers lektielæsning hver dag efter skole.

Er der en eller anden herinde der er god til spansk, og vil hjælpe mig med lektierne ind imellem, og som jeg kan kontakte når pr mail eller et eller andet når jeg har brug for det? Jeg har nemlig ingen hjælp i dagligdagen, men skal have dette spansk stof ind på lystavlen. Det vil jeg bare have!! Jeg VIL bestå!! Også selv om hele sproget på nuværende tidspunkt ikke er meget mere end kæmpe omgang ren volapyk for mig! smiley Hehehe

Det jeg slås med i denne omgang, i dette halvår, er grammatikken, de grammatiske regler med bøjninger af både verber og prononomer. (Staves?:-) Samt oversættelse af små tekster, og besvarelser af spørgsmål til teksterne, besvaret på spansk.

Nogen der kan og har lyst til at hjælpe mig igennem?

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Lektiehjælp til spansk? (Mangler og søger)

Annonce