1.219 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

Hvordan ville profilen være hvis...... Hvordan ville profilen være hvis......

Det var jeres katte som skrev om dig ???? :-)))

Mine misser overtager li min pc nu :-)))

Ejer: Herkules, Tøsen og Line

Fødselsår: Vi er ik klar over om det kun er moar's tøj som er gammelt smiley

Tricks: Hun kan nå næsen med tungen smiley

Stævner: Ja der har været en del men dem gider vi ik nævne ha ha men vi tror det er slut nu smiley

Stamtavle: Ja... Mor Hanne...Far Karl

Køn: Ja da smækker lækker er hun smiley

Beskrivelse: Lille dame med krøllet hår og blå øjne. Hun har meget let til latter og når hun griner ka alle høre det hmmm Hun elsker sine dyr både os men osse de to små hunde hmmm Hun elsker at være ude om sommeren for at ligge på en liggestol smiley

Hun tager ik imod udf a døde og børn :-))))

Mange hilsner fra Herkules, tøsen og Line *GH*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan ville profilen være hvis......
  • #1   4. mar 2006 Kom nu lad nu misserne få lov *GH*

• #2   4. mar 2006 Kom nu sku vi ik få os et dejligt grin da ..... :-)))

• #3   4. mar 2006 Ejer: Sylfiden Phoebe og Zylle
    Fødselsår 69
    Triks: Kan vende tungen på "ryggen" Altså omvendt.
    Stævner: Ikke længere i avl. Overvejrer at få hende sterilliseret.
    Stamtavle: Nej - Blanding længere ude. Ikke raceren
    Køn: Selvfølgelig!!
    Beskrivelse: Som regel sød, men til tider temperamentsfuld med "søm i vanten" :o) Så kan hun godt kradse lidt. Men bliver skikkelig igen hvis hun bliver aet med hårene......
    Har fået 3 kuld unger, og er en rigtig god mor og passer dem godt. Men grundet alder nu taget ud af avlen.

Tager ikke imod udfordringer fra døde eller bortløbne.

Hilsen Sylfiden Phoebe og Zylle

• #4   4. mar 2006 Jow jow *GH*
    Du får li en x-høj fra mig :-))) Sylfiden

• #5   4. mar 2006 Jamen dog nu er i jo ved at blive varme :-)))

• #6   4. mar 2006 *loooool* Hvoe er i goooo smiley dejligt

• #7   4. mar 2006 Ja skønt med skørt c",)

• #8   4. mar 2006 <i>* Luna speaking *</i>

<b>Navn:</b> Mille (udtales: mrrjaw)
    <b>Mental alder:</b> 2 år (i menneskeår)
    <b>Tricks:</b> Hun er dygtig til at servere mad på kommando. Dog undrer det mig, at hun ikke er i stand til at vaske sig selv, uden at være i et bestemt rum.
    <b>Stævner:</b> En gang imellem trækker hun nogle unge, højlydte hankatte med sig hjem. Det irriterer mig, og siden hun ikke kan forstå, at det er mit hjem, går jeg min vej i protest.
    <b>Stamtavle:</b> Far: Finn. Har hilst på ham, man han larmer når han griner, så jeg kan egentlig ikke lide ham. Det skærer i mine ører, så ham gider jeg ikke snakke med. Desuden aer han ikke, men møfler mig, som var jeg en hund. TSK!
    Mor: Herdis. Hun bor i mit hus. Venlig, men det kniber lidt med at adlyde.
    <b>Køn:</b> Pelsløst (ad!) hunmenneske.

* Luna gad ikke mere *

• #9   4. mar 2006 Dejligt at I syntes om min skøre ide og at i gider at være med .-)))

• #10   4. mar 2006 Jow jow da .-))

• #11   4. mar 2006 Du bliver ik afvist såååå du gir dem bare lov nu ;-))) Vi ville ik ha billeder på da vi ik ville skræmme folk væk he he

• #12   4. mar 2006 ... Kunne det egentlig ikke være sjovt med et menneskegalleri der svarede til disse her ?
    Hihi, gad vide hvad folk SÅ ville sige til at få middel eller lav :S !!

• #13   4. mar 2006 Det findes skam :-))) Mille

• #14   4. mar 2006 Jeps, men jeg tænker ikke på Arto og andre mødesider...
    Men tænk, hvis man oprettede www.menneskegalleri.dk
    Ligesom de der er her: cykel-, bil-, katte-, hunde-, heste-, scooter-, hi-fi-, bådgalleri osv....

• #15   4. mar 2006 Se denne her...(link fjernet)

• #16   4. mar 2006 Jow jow men nogen a dem er altså fooooor pæne :-)))))

• #17   4. mar 2006 JA, Lena !!
    Jeg har hørt om det galleri der kun er for pæne mennesker ! Langt ude smiley

Der er også her:
    www.elitedaters.dk
    Det er kun for folk med en ordentlig uddannelse.
    Tsk smiley

• #18   4. mar 2006 Carina:
    Uhm... det skal vist lige tjekkes ud ... ;P

• #19   5. mar 2006 Ejer: Laura og Lucas.

Navn: Kristina (Udtales Momiaw)

Fødselsår: 87.

Tricks: Mor kan mange triks som vi ikke kan. smiley

Stævner: Måske før vi kom til verden? smiley

Stamtavle: Blanding af racer, lidt fra sverige, belgien, osv. Men lidt langt ude.

Køn: Flot kviinde, ligesom mig, Miaawra.

Beskrivelse: Blå øjne, brunt hår, meget høj i forhold til os. Sød og forkæler os meget. Godt krædsetræ (benene).

Det er godt nok svært.. smiley

• #20   5. mar 2006 He he :-)) ja det er ik li sådan når de skal skrive de små *GH*

• #21   5. mar 2006 jeg syntes nu i klare det meget godt, hyggeligt at læse..

• #22   5. mar 2006 Håber der kommer flere profiler på så der bliver lidt til smilebåndet i morgen osse :-)))

nat nat herfra smiley

• #23   5. mar 2006 Ejer: Carla

Navn: Katrine - om end hun lyster Miau bedre...

Fødselsår: Samlede hende op for godt ½ år siden, alder ellers ukendt.

Tricks: At give godbider når jeg giver forskellige signaler som f.eks. at sætte mig, rulle om på ryggen osv. At åbne døren når jeg hænger i dørhåndtaget. At rengører bakken, samt at bringe god mad fra det uåbentlig rum - fatter ikke hvordan hun gør det... Og så er hun rigtig god til at nusse og kæle lige der det er aller bedst smiley

Stævner: Ingen jeg ved af. Hun er jo også kun et kælemenneske...

Stamtavle: Nej, men hun er tydeligvis ud af vestjyske linier. Moderen og Faderen haves også.

Køn: Tja, smag og behag... HUN smiley

Beskrivelse: Typisk menneske med ingen hørelse og elendig lugtesans. Hun har et stille og rolig gemyt, og er velset bland vennerne. Falder i stort set alles smag, nok også fordi hun er så god til at finde ud af lige præcis hvor det kløer eller hvor man bedste vil kæles med. Hun har dog en forfærdelig vane med at strejfe fra kl. 8 til hen på eftermiddagen - tror ikke hende døgnrytme er helt normal? Tror I en sterilisation vil hjælpe?... Hun er også en elendig mussefanger! Men hun serverer rigtig god mad, og er god til at holde bakken ren. Ellers er hun forfærdelig langbenet og har et langt gran hun tror hun selv kan sætte - jeg ved bedre... Hun er jo bare et menneske. Oh ja, og så griner hun meget især mens hun kigger så underligt på mig - tror vi skal til dyrelægen inden længe...

Hygge fra Carla smiley

• #24   5. mar 2006 Det var ellers en god og morsom beskrivelse, Carla !

//Luna\\

• #25   5. mar 2006 <b>Blanding af racer/Savklinge og Engel</b>

<b>Ejer:</b> Dufa (Ja min far tror godt nok at det er ham, men jeg er ved at opdrage ham bedre. Tror I blomsterforstøver virker??)

<b>Fødselsår:</b> '86.. -Længe før min tid, men hun er slet ikke så gammel som de andre langbenede jeg ser her i huset. Hun opfører sig i hvert fald meget fjollet og umodent til tider. - Hopper rundt med mit legetøj, så jeg bliver nødt til at tage det fra hende inden hun går over gevind.

<b>Tricks:</b> Tror ikke hun kan nogen. Jeg prøver tit at tjekke hendes reflekser, men ligegyldigt hvor mange gange jeg bider hende i tæerne og ligger på lur efter hende, så flytter hun sig ikke særlig hurtigt.
    Hun kan ikke slikke sig selv ren, og kan faktisk ikke en gang få benet op til hovedet, så smidig er hun heller ikke. Hendes evner til at hoppe er heller ikke særlig gode, så et pragteksemplar kan man ikke just kalde hende.
    Hun er dog god til at fylde mine madskåle op med ting jeg kan lide, tømme min kattebakke og finde og installere alle de nyeste ting fra kattesiderne til mig.

<b>Stævner:</b> Jeg er ikke sikker på om hun ville egne sig særlig godt til stævner. Ørerne sidder helt forkert, profilen er skæv og hendes pelskvalitet er helt i bund. Nogengange går jeg endda med ind i al det våde der sprøjter ud af en fæltudseende jern-tingest, for at tjekke om hendes vinterpels er kommet, men der sker ikke noget. Har endda taget hende i at fjerne det hun havde. (Bør jeg være bekymret? Vil et besøg hos Doktor mennneske kunne afhjælpe hendes sære vaner?)

<b>Stamtavle:</b> Det kan jeg ikke forestille mig. Ved bare at der er noget spansk i hende længere ude, og det skulle vist danne grundlag for hendes iltre temperament. Er det også det der gør at hun griner så højt??

<b>Beskrivelse:</b> Min mor er en værre bølle og har nogle mærkelige vaner.
    Jeg prøver at holde hende oppe om natten, men det er noget af en udfordring at holde hende vågen. Min far er ikke en tøddel bedre. Han har det endda med at falde i søvn før hende. Mon der er tale om fejlernæring?
    Nåh, men udover hendes mærkelige adfærd med søvnen, så strejfer hun også meget rundt imens jeg sover. I gennemsnit en 8 timer om dagen, og det bekymrer mig. Heldigvis er hun god til at komme og gå på bestemte tidspunkter, men jeg overvejer nu stærkt at få hende øretatoveret og muligvis udstyre hende med et halsbånd..
    Hun er god til at lave mad, god til at larme og så er hun den absolut bedste jeg kender til at nusse, kæle og klø mig bag øret. Det er kun min mor der får lov at nusse mig på maven og kun hende jeg gider at ligge hos om aftenen. Hun snakker sødt til mig, har en svaghed for mig (som jeg udnytter. Ssshhhh) og bruger meget tid på mig.
    Min mor er en kærlig person med en meget høj og skinger stemme (i mine små ører når hun griner og fjoller), og hun elsker at være social og have selskab. Hun er meget ærlig og loyal og så er hun et udpræget familiemenneske. Heldigvis er jeg jo en del af familien, så for min skyld ingen alarm.

Men selvom min mor er sød, så har jeg valgt at holde hende ude af avlen pga. hendes skønhedsfejl + jeg har ikke behov for at skulle dele hende med nogen andre. Min far er mere end rigeligt.
    Jeg håber ikke at de tager sagen i egen hånd. Måske neutralisering kommer på tale senere...!?

• #26   5. mar 2006 Ha ha denne tråd er sq sjov og et rigtig godt påfund! Må indrømme at jeg ikek just har fantasien til at gøre det samme... he he, men morer mig nu over jeres! :o)

Kommentér på:
Hvordan ville profilen være hvis......

Annonce