Hjælp til gave!! {{forumTopicSubject}}
Min kæreste fylder 30 inden så længe og jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal give ham! Har set på noget forskelligt, men er lidt i tvivl og derfor ville det være rart lige at høre andres mening : ) Jeg har tænkt at give for omkring 2000 kr. Har set på et ophold hos Comwell med fri adgang til spa område, 1 overnatning og 4 retters menu – dog uden noget massage eller andre behandlinger. Det andet er en wellness-oplevelse ca. 2 timer med parbehandling og adgang til spa (fra Smart-box) og så enten billetter til noget stand-up eller en stjernetegnsfigur fra Royal Copenhagen..
Han siger han ønsker sig noget personligt og noget oplevelses sammen med mig.. Er bare i tvivl!!
jun 2011
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 831
Jeg gav ham en tur til London ;p
okt 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 2 Emner: 63 Svar: 618
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 67 Svar: 64
jun 2011
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 831
Det er slet ikke ham ..
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Hvis jeg havde 2000 kr at give min kæreste for ville jeg helt sikkert give noget lir til hans computer - det er hans anden kvinde Ellers noget aktivt, da aktive ferier lige er os: klatring, ski, overlevelse.
maj 2011
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 106 Svar: 344
Jeg gav min mor en tur i helikopter for 3 - så var jeg så heldig at hun tog mig med
Det tror jeg måske mere er noget for en mand, Der er selvfølgelig mange mænd der er til spa og massage. Men det ved du jo bedst hvad han er til:)
Hjælp til gave!!