1.078 visninger
|
Oprettet:
Hvem mangler en kat som er løbet hjemme fra {{forumTopicSubject}}
Navn; vi kalder den toffy
alder: omkring fem år
øremærkning: nope
halsbånd: nej
vægt: 12 kilo
køn: hunkat
fundet: i Vanløse Kbh
farve: den er brun orange stibet med en hvid trekant i hoved den er meget kælen og TYK Så der er nogle der mangler den den lå i vores kælder
skriv hvis i mangler en kat
dec 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 7 Emner: 7 Svar: 8
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
ellers tjek efterlysninger på www.dyrenesbeskyttelse.dk (og andre steder, hvor dyr kan tænkes at være efterlyst), og ring til dyrlæger og internater og hør ad om de har fået henvendelser fra dens ejer. Og hold øje med om der er efterlysningsopslag i kiosker o.a.
Kan også være den er chippet. Men mon ikke den bor lige i nærheden, og er gået ind i jeres kælder for at tage sig en lur, og selv går hjem igen....
dec 2010
vi prøvede at slippe den fri udenfor og følge efter den for at se hvor den gik hen, men man kan tydeligt se den ikke er vant til at være udenfor.
og da jeg fik at vide at der lå en kat i kælderen sagde de at den havde ligget der i en uge uden mad og vand den var helt sløv da jeg tog den op og den lugtede råddent ligesom gammlt vådt tøj så den har nok ligget der siden det store regnvejr
dec 2010
dec 2006
Lea N **og da jeg fik at vide at der lå en kat i kælderen sagde de at den havde ligget der i en uge uden mad og vand den var helt sløv da jeg tog den op og den lugtede råddent ligesom gammlt vådt tøj så den har nok ligget der siden det store regnvejr**
WHAT?! Har nogen ladet en kat ligge i deres kælder en uge uden at give den mad og vand?!!!!
Lea N **vi har lige fundet den på det link du sendte**
Du mener den var efterlyst på www.dyrenesbeskyttelse.dk ?
Hvad så, har ejeren hentet den? Eller hvordan går det katten nu?
dec 2010
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 1.448
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
dec 2006
Heldigt at du kan passe den indtil da. De må være meget glade og taknemmelige over at du har hjulpet deres kat, går jeg ud fra.
Janni **var det min kat ville jeg sætte himmel og helvede i gang med at få den hentet i en vældig fart... **
Ja, samme her da!!
Lea **og da jeg fik at vide at der lå en kat i kælderen sagde de at den havde ligget der i en uge uden mad og vand**
Bringer det lige op igen, for jeg er da helt rystet. Du har forhåbentlig skrevet forkert, eller?...
Hvem mangler en kat som er løbet hjemme fra