{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sådan opfører ungdommen sig nu til dags jeg er
  • #1   16. jul 2011 ??? hvad skete der lige for hende!? hørte ikke det hele, men hold da op!

• #2   16. jul 2011 Er helt rystet !! Ej det gør helt ondt at høre .. Puha smiley

• #3   16. jul 2011 målløs målløs... puha siger jeg bare

• #4   16. jul 2011 seriøst, hvor har han lidt respekt over for sin mor. Får det helt dårligt af det. Godt nok kan den ene af mine lillebrødre godt være lidt uforskammet over for vores mor. Men aldrig på den måde, og så optage og lægge det på youtube. Altså, håber virkelige hans mor giver ham sparket, så kan han måske lære, hvordan man opfører sig og behandler andre mennesker, uanset om det er forældre eller andre voksne.

De unge mennesker har ingen respekt for voksne.

• #5   16. jul 2011 tror desværre ikke det ville hjælpe, hvis han fik sparket, unge mennesker som opfører ssig sådan over for sine forældre, er eller ender desværre længere ude.

næe han skulle ha været hos ham fulton skipperen, der var en gang, han kunne få de fleste unge mennesker rettet til

• #7   16. jul 2011 det er knægten den er galt med det er så uacceptabel som noget kan være:(

• #8   16. jul 2011 heidi ...ja lige præcis:(

• #9   16. jul 2011 Jeg er målløs!!! O_O
    Hvad fanden skete der!!!

Jeg har lyst til at give HAM et kærligt klap!

Jeg forstår det slet ikke, hvordan kan det overhovedet lade sig gøre, at så møgforkælet lortebarn får lov til at være til?!
    Og vennerne?! De sidder bare og griner og er med på det hele?!

Jeg er RASENDE!!
    Jeg håber den mor smider ham ud, og sender ham på hjem, som han så fint sad og jokede med!!!

Han får crosser, telefon og computer... og så opføre han sig sådan?! Han virker ikke engang taknemmelig!? Jeg... er... tabt... for... ord!!!!!

Kommentér på:
Sådan opfører ungdommen sig nu til dags jeg er

Annonce